منتدى وصفات كليوباترا دخول

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

لبس و اكسسوارات لكل البنات

شاطر

18012011
لبس و اكسسوارات لكل البنات

هاى يا بنات انا عملت جروب و حبيت كلكوا تشركونى فية و تقلولى رائيكو هو لبس و اكسسوارات كلو من الصين و تايلاند يعنى كلو مستورد والحجات بتوصل بعد اسبوعين من اليوم البعمل الاوردر فية لو طالبة حجلت كتير بتدفعى نص التمن و النص التانى بعد متستلمى حجاتك و لو طالبة حجات قليلة بتدفعى بعد مبتخديها يارب يعجبكو و تنورونى كلكوا فية
و في توصيل اسكندرية و القاهرة و ممكن لو فالقاهرة ققبلك و اديلك حجاتك بدل مصاريف الشحن ولو عايزة الحاجة على البيت ببعتهالك ب20 جوة القاهرة او 25 لو الاسكندرية, هحط الصور و يارب تعجبكوا بس مش هقدر احط مل حاجة فحط استيلات مختلفة على قد مقدر

ودا سعرة و مقاسة

185LE Length 74cm Bust 80cm Shoulder 36cm Sleeve 62cm Knit grey available

170 LE Length 74cm Bust 78-88cm Cotton

180 LE Length 78cm Bust 80-104cm Sleeve 63cm Shoulder 37cm Knit

دا التلاتة مع بعض ب 40 و مقاسة 16

دا ب95 فية منو كذا لون و ممكن تلبسية فوق البوت بيبقى شكلة تحفة و بيدفى اوى

160 LE Length 72cm Bust 92-110cm Shoulder 43cm Sleeve 61cm Cuff 10cm Scarf 24cm

135 LE Length 74 cm Bust 82cm Sleeve 59 cm Shoulder 43 cm all colors available cotton

165 LE Length 68cm Bust 92cm Shoulder 37cm Sleeve 59cm available grey

135 LE Length 60cm Bust 86cm cotton available black-white-orange-army green

95 LE wool+knit

العقد دا ب 40

انا هقوم بقى يا بنات انشاء الله هكمل و كل مقدر هدخل احط صور جديدة انا حطيت من كل حاجة واحدة عشان اوريكو الحجات

تصبحو على خير يا قمرات

عدل سابقا من قبل minosherry في 18.01.11 17:22 عدل 1 مرات

تعاليق

انا جبت حجات قبل كدا و كانت حلوة الحمدلله و اصحابها خدوها و فى اوردر تانى هيوصلنى كمان ايام انشاء الله و بجمع للاوردر الجديد, اة يا جميلة فى شنط و اكسسوارات و فى لنجيرى كمان عشان البنات الى بتجهز بس اللانجيري مش حطة صورة طبعا فالفيس بوك لو ينفع هنا احط الصور هحطلكو بس لما اسئل كليوبترا الاول و هحط صور شنط و اكسسوارات

145 LE

150 LE

145 LE

155 LE

165 LE

165 LE

200 LE fe brown w black
طب انتى فين عالفيس
الاكونت او البيدج بتاعك
هتلاقى البيدج فالتوقيع يا جميلة و الاكونت Mino fashionstore اهلا بيكي و يكل البنات تنورونى
تمام ووصلنى وشكرا بجد
بجد شغل هايل تسلم ايديكى
بالتوفييق يا جميل وربنا معاكى