منتدى وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  مواضيع عامهمواضيع عامه  المجله  البوابةالبوابة  دخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

عندي سؤال الرجاء اجابتي عليه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
malak koka
اميره جديده
اميره جديده

الاوسمه :

04012011
مُساهمةعندي سؤال الرجاء اجابتي عليه

مساء الخير
عزيزاتي الاميرات.....ازيكم عاملين ايه انا اختكم محتارة قوي بما اننا في القسم الطبي عايزة حد يقولي ايه اضرار ومميزات حبوب منع الحمل
انا علي وش جواز خلاص فرحي لسه فاضل عليه شهر ولضروف خاصه عايزين ناخد موانع للحمل لمده 6 اشهر او سنه بالكتير قوي قوي بالله عليكم قولي اعمل ايه واروح لمين وايه الحبه الي لو اخدتها ماتسببليش عقم دائــــــــــم
جزاكم الله خير
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مُشاطرة هذه المقالة على: diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

عندي سؤال الرجاء اجابتي عليه :: تعاليق

رد: عندي سؤال الرجاء اجابتي عليه
مُساهمة في 22.01.11 1:34 من طرف كليوباترا
انا رايي تستشيري طبيبي ثالث واللي يتفق عليه اتنين يبقي خير يعنى قولى له ده ولا ده واللي هيجمع عليه اتنين توكلى علي الله يارب خير ويكرمك بالاختيار السليم
رد: عندي سؤال الرجاء اجابتي عليه
مُساهمة في 22.01.11 2:48 من طرف shimaa_elshreif
حبيبتى اأمن وسيلة ليكى هى اللوب لانه الحاجه الوحيدة اللى بتبقى امنه جدا وملهاش علاقة بهرمونات الحمل
اما اى حبوب مهما كانت نسبة الهرمونات فيها بسيطه هاتعملك اضطرابات فى هرمونات جسمك
وممكن عندك حل تانى هو الواقى بالنسبة للزوج وبكده هاتكونى ريحتى نفسك خالص من الوسائل كلها

ومبروووووووووك ياقمر وربنا يكرمك ويوفقك فى حياتك الجديدة يارب

عندي سؤال الرجاء اجابتي عليه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1