المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 22 عُضو متصل حالياً :: 1 أعضاء, 0 عُضو مُختفي و 21 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

كليوباترا

استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
17122010

تجربتي مع بودي شوبbody shop

تقييم المساهمة: 100% (1)
تجربتي مع بودي شوبbody shop

]

انا جربت كل المجموعات دي يا بنات رائعه بجد

روااااااااااااان
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive
تعاليق
في الأربعاء 11 مايو 2011 - 23:49Mai Hasan
بودى شوب ده هوس بالنسبالى بعشق انى اروحه جدا عشان اتفرج و اشم الحاجات الجديده بالذات الحاجات اللى بروائح الفاكهه و فعلا انا جربت اللوشن اللى بالكرز اليابانى ريحته تحفه جايبه من العبوه الصغيره حاطاها فى شنطه ايدي دايما بينفع وقت زنقه و فى الخروج و فى كمان مجموعه بالفراوله دى عشقى فى الحياه خصوصا الكريمات و زيت الفواحه بتخلى الدنيا فراوله بس انا ما اشترتش من عنده برفان غير اللى بالمسك الابيض ريحته خياليه وهو فعلا حاجته غاليه خصوصا البرفانات بس خليكو ناصحين زيي انا كل فتره كه اروح عشان بيبقى كل شهر فى عروض تخفيضات مختلفه ساعات بتبقى مش اوى و ساعات بتبقى فيها حاجات تجنن بس انا فى الكويت مش فى مصر عشان كده للأسف مش عارفه اقولكم الاسعار لكن هو موجود فى كرفور و مش متأكده من موضوع سيتى ستارز
في الخميس 12 مايو 2011 - 0:12malakmohamed
تسلم اديكى يارورو
في السبت 14 مايو 2011 - 10:38روان
@Mai Hasan كتب:بودى شوب ده هوس بالنسبالى بعشق انى اروحه جدا عشان اتفرج و اشم الحاجات الجديده بالذات الحاجات اللى بروائح الفاكهه و فعلا انا جربت اللوشن اللى بالكرز اليابانى ريحته تحفه جايبه من العبوه الصغيره حاطاها فى شنطه ايدي دايما بينفع وقت زنقه و فى الخروج و فى كمان مجموعه بالفراوله دى عشقى فى الحياه خصوصا الكريمات و زيت الفواحه بتخلى الدنيا فراوله بس انا ما اشترتش من عنده برفان غير اللى بالمسك الابيض ريحته خياليه وهو فعلا حاجته غاليه خصوصا البرفانات بس خليكو ناصحين زيي انا كل فتره كه اروح عشان بيبقى كل شهر فى عروض تخفيضات مختلفه ساعات بتبقى مش اوى و ساعات بتبقى فيها حاجات تجنن بس انا فى الكويت مش فى مصر عشان كده للأسف مش عارفه اقولكم الاسعار لكن هو موجود فى كرفور و مش متأكده من موضوع سيتى ستارز

تسلمي يا قمر وفعلا عندك حق
في السبت 14 مايو 2011 - 10:39روان
@malakmohamed كتب:تسلم اديكى يارورو

منوراني
في السبت 14 مايو 2011 - 18:49roro25285
تسلم ايدك ياجميل وشكرا على المعلومه
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي