المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 11 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 11 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
27102010
البنات المكملين نوزن الصبح باذن الله وياريت يكون في نتيجه حلوه تفتح نفسنا ممستنيه الصبح باذن الله او اوزنوا الصبح واكتبوا النتيجه بليل وبكره العك يا بنات هييييييييه هنغير اليوم الفري بس مش عك طول اليوم براجه ههههههههههه
مستنيه بكره هنعمل ايه مستنياكم

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 28.10.10 15:31 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive
تعاليق
@jessy كتب:هيييييييييييييييييييييييييييييه
هيييييييييييييييييييييييييييييه
هيييييييييييييييييييييييييييه
انا خسيت 4 كيلو
باركوليييييييييييييييييييييييييي
انا فرحانه اوووووووووووووي
بس في مشكله
انا مش حاسه على جسمي انو خاسس وشي بس خاسس قوي
وبقولولي مادمام نزلتي اوي كده اول اسبوع
الاسبوع التاني مش هتنزلي
صح ولا ايه؟؟؟؟

ايوه كده هوه ده الفففففففففففففففف مبروك جدعه بجد لا متقلقيش اعملى رياضه وشك هيرجع وعادى كملى وهتنزلى مش شرط طبعا ده الحرق بيقل بس بعد شهر مثلا لكن كده تماااااااااااااااااام اوى مبروووووووووووك لسه اصبري هيبان علي جسمك كمان مره واحده كملى اوعى تتراجعي ما شاء الله عليكى انا لسه شايفه الله يا حبيبي ما تزعليش

@sandro كتب:انا ان شاء الله حوزن بكرة لان النهاردة مش عرفت عشان الصبح نزلت من بدري اوي وكانت الصيدلية اللي بوزن فيها قافلة طبعا فحوزن بكرة وانا راجعة من الكلية بس ان شاء الله اكون خسيت اكتر من كيلو لان اخر مرة وزنت كنت نزلت كيلو

مستنينك متزوغيش وهنزلالتدوين الجديد للبنات المكمله الاسبوع الجديد
@بوسى كاات كتب:احنا لازم نشوف عقاب لمايو يا كليوبترا عشان مدخلتش

هى فييييييين مش عارفه بجد اختفت فجاه يارب خير بس لما تدخل يالا يا بنات نكمل بجد انا مبسوطه اوى لجيسي وبوسي وانا هشد بقي معاكم علشان غيرت منكم ههههههههههههههههههههههه
هاهاهاها
الله يبارك فيكي يا قمر
وتسلميلي يارب
ياريت تحطيلنا فديوهات تمارين ريا ضيه بس تكون متواصله يعني اكننا في جيم وتكون بموسيقى تشجع
عشان نحطها ونعمل زيهم ونتشجع معاهم
لان انا بحس ان المشي لوحد مش كفايه
ودورت كتيير بس مالقيتش غير تمارين منفصله
معلش يا قمر طولت عليكي
مبروووووووووووك لكل اللي نزلو يا قمرات وانا معاكو ان شاء الله الاسبوع ده برده وفين الرجيم بتاع الاسبوع يا بوووووووووووووووووسي

انا بقي للاسف الكيلو اللي خسيتو رجعتو تاني تقريبا من يوم الفري امبارح بس عادي متقلقوش مجاليش احباط ان شاء الله اعوضه الاسبوع ده

استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي