شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
24102010

Uploaded with ImageShack.us
اسكارف سعرها 30ج

اسكارف سعرها 25ج

Uploaded with ImageShack.us ودى كمان ب25ج
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

تعاليق

بجد حلوه حلوه اوى

سعرها ملكياتى 25ج

سعرها 25ج

30ج سعرها يا قمرات

Uploaded with ImageShack.us
25ج بس تخيلوا

سعرها35ج
في 24.10.10 0:49فتاة الاحزان
حلوة اوى تسلم ايديكى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:بجد حلوه حلوه اوى

تسلميلى حبيبتى
mariana.ibram كتب:حلوة اوى تسلم ايديكى

تسلميلى يا قمراية
momkin el scarf elli be 30 le teb2a kolha abyad
ازيكم يا بنات, على فكره دى اول مشاركه ليا معاكم و ان شاءالله مش هتكون اخر مشاركه. انا بجد عجبونى اوى الاسكارفات دول و عايزه اعرف اذا كانت فى الوان و اشكال تانيه منهم و ازاى اشتريهم لأنهم ماشاءالله شيك اوى و ربنا يوفقك ان شاءالله
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:ازيكم يا بنات, على فكره دى اول مشاركه ليا معاكم و ان شاءالله مش هتكون اخر مشاركه. انا بجد عجبونى اوى الاسكارفات دول و عايزه اعرف اذا كانت فى الوان و اشكال تانيه منهم و ازاى اشتريهم لأنهم ماشاءالله شيك اوى و ربنا يوفقك ان شاءالله

ان شاء الله يا قمر مش هتكون اخر مشاركة ،وفى كل الالوان قلى تحبيهاوالموديل قلى يعجبك ابعتهولى وانا اقولك اذا كان ممكن اعملة ولا لأ ،لو فى القاهرة بالتوصيل بالشحن او نتقابل ولو برة القاهرة بالشحن ياقمر وربنا يكرم الجميع
ان شاء الله يا قمر مش هتكون اخر مشاركة ،وفى كل الالوان قلى تحبيهاوالموديل قلى يعجبك ابعتهولى وانا اقولك اذا كان ممكن اعملة ولا لأ ،لو فى القاهرة بالتوصيل بالشحن او نتقابل ولو برة القاهرة بالشحن ياقمر وربنا يكرم الجميع[/quote]

بجد كلهم حلوين اوى ماشاءالله و محتاره اختار اى شكل فيهم, بس ان شاءالله هختار الاشكال و الالوان اللى انا عايزاها و اقولك ولو ينفع تدينى رقم موبيلك عشان ابقى اكلمك اقولك يبقى ياريت بس مش عارفه تحبى تبعتيلى رقمك ازاى بس ممكن تضيفينى عالفيس بوك لو تحبى هاتلاقينى فى جروب وصفات كليوباترا بنفس اسمى ده و حاطه صورة ورده ملونه كده, اوك؟؟
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي