المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 18 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 18 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
27092012
طبعا واضح من العنوان انا هتكلم عن ايه
الموضوع ده لا تجميع ولا منقول
ده تبسيط من اللي بدرسه
هنا هقدم مادة علمية مبسطة يسهل فهمها علي كل الاميرات
الطفل من اول الجماع الي لحظة الولادة
مقرونة ب صور ان سمحت لي رندا و رغدة ب كده
قبل ما انزل اي كلمة
اعرف الاول
هل من مشجعين؟
و حدودي لحد فين؟
و وعد
هتلاقوا معايا المعلومة الصح و باسلوبي الكوميدي كمان
هيكون ملف كامل
هيساعد كل واحدة فينا سواء متجوزة او حامل او حتي انسة انها تفهم هي جت ازاي و بتتحسب ازاي و حاجات كتيييييييييييير اوي
اعرفها بيكو و معاكو
يلا لو لقيت تشجيع هنزل اول حاجة ان شاء الله بكرة
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive
تعاليق
مستنياك يا سرسورة
ام يوسف ب اعتبار انك مشرفة
ايه حدودي عشان متعدهاش؟
يا حبيبتى لا حياء في العلم وكلنا بنات المهم تكون معلومه مفيده موضوع اكتر من رائع ولازم يدخل المسابقه هنقله هناك يا ساره استمري كلنا مستننيين فكرته حلوه اوي وهيفيدنا كلنا ايوه كده كلعوا الافكار بقي الحلوه خلونا نستفيد جزاكى الله خيرا
@كليوباترا كتب:يا حبيبتى لا حياء في العلم وكلنا بنات المهم تكون معلومه مفيده موضوع اكتر من رائع ولازم يدخل المسابقه هنقله هناك يا ساره استمري كلنا مستننيين فكرته حلوه اوي وهيفيدنا كلنا ايوه كده كلعوا الافكار بقي الحلوه خلونا نستفيد جزاكى الله خيرا

تسلميييييييييييييييلي يا احلي راندا مع اني والله مكانش ف بالي انها تستحق انها تدخل المسابقة انا عملت الملف ده لاني بدرسه و حبيت تشاركوني الحاجات المهمة اللي بدرسها عشان يعم الفائدة علي الكل
تسلمييييييييلي علي اهتمامك يا حبيبتي
لا و كمان المفاجأة بقي اني هدخل فيها بس فالاخر جزء عن الاطفال و الامراض الخاصة بالاطفال
و ممكن كمان انزل الادوية و شوية ملاحظات عليها
بس مستنية منكو التشجيع و هل الموضوع علي قدر من الاهتمام منكو ولا ايه؟
انتو بس شجعوني و حسسوني اني بجد بعمل ليكو حاجة مهمة و هتفيدكو زي مانا حاسة ب ده وانتو هتشوفوا مني احلي شغل و اهم المعلومات
و كمااااااااااااان مقرونة ب صور و فيديوهات
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي