منتدى وصفات كليوباترا دخول

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

كليوباترا كلينيك استشارات طبيه مجانيه

شاطر

22092012
كليوباترا كلينيك استشارات طبيه مجانيه

الفكره فكره اميرتنا الرائعه sarsora shabaan تسلم ايديكي
ازيكم يا احلي الاميرات ده هيكون موضوع مجمع باذن الله لكل الاستشارات اتركي استشارتك الطبيه بما ان والدي طبيب ووالدتى يا بنات وانا طبيبه اسنان ومعانا صيادله هنسيب الاستشاره هنا وانا هقول لوالدي والرد بالظبط هينزل ليكم هنا او اسنان بردوا تحت امركم وهنزلكم تفاصيل التخصص بتاعه هوه دكتوراه في المسالك البوليه بس ممكن نستشيره في جميع الامراض وحتى لو بعيد عن التخصص ممكن نستشير حد من اصدقاءه باذن الله هكتب ليكم اسم الدكتور اللي رد عليكم بالظبط وبالنسبه للاسنان انا تحت امركم ووالدتى كمان وكل البنات اللي معانا ليهم تخصصات تفيد يا ريت يشاركونا في الموضوع ومسموح كتابه اسم دكتور عن تجربه احد الاميرات وعيادته من باب مساعده بعض وامراض النساء وغيره باذن الله منتظره استشاراتكم بس ارجو تتركوا ليه بعض الوقت حتى اتمكن من ارسال الاستشاره لوالدي والرد باذن الله

ممنوع تكرار الاستشاره اكتر من مره وسيتم الرد باذن الله في اسرع وقت

تعاليق

لو سمحتى انا عندى مشكله جامده هى انى عندى حساسيه جامده جدا فى دراعى وكل ما بعمل سويت بنزل دم جامد ودراى بيلتهب و لما الشعر بيبتدى ينمو تانى بيطلعلى حبوب كتيره جدا و بتسيب اثر شكله فظيع مع العلم انى روحت لداكتره جلديه كتير جدا وانا قربت اتجوز فعايزه حاجه تشيلى البقع السودا دى مكان الحبوب و اشيل الشعر ده ازاى انا استخدمت الكريمات و السيلك ابيل مافيش فايده افيدونى لو سمحتم انا محبطه جدا من الموضوع ده
فكره اكتر من رائعه ومفيده جدا ربنا يجازيكى عليها خير

انا كان عندى استشاره نسائيه
انا عندى افرازات بتيجى من فتره للتانيه واحيانا بتستمر لفتره طويله بس خصوصا بتيجى بعد البيريود على طول بيوم او يومين تقريبا وبتسبب الم كبير فى احد الجانبين وفى الغالب اليمين

الافرازات احيانا بتكون شبه سائله يعنى لزجه وخفيفه
واحيانا بتكون سميكه شويه وخيطيه الى حد ما وبتفضل فتره ممكن اسبوع او اكتر واحيانا كمان بتيجى فى الاخر بتنزل شكل الماء شويه ولونها احيانا مخضر

بتضايقنى كتير بسبب الوضوء والصلاة دا غير الالم اللى بيبقى معاها بيبقى خفيف بس بيخلينى متضايقه على طول