شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
22092012
الفكره فكره اميرتنا الرائعه sarsora shabaan تسلم ايديكي
ازيكم يا احلي الاميرات ده هيكون موضوع مجمع باذن الله لكل الاستشارات اتركي استشارتك الطبيه بما ان والدي طبيب ووالدتى يا بنات وانا طبيبه اسنان ومعانا صيادله هنسيب الاستشاره هنا وانا هقول لوالدي والرد بالظبط هينزل ليكم هنا او اسنان بردوا تحت امركم وهنزلكم تفاصيل التخصص بتاعه هوه دكتوراه في المسالك البوليه بس ممكن نستشيره في جميع الامراض وحتى لو بعيد عن التخصص ممكن نستشير حد من اصدقاءه باذن الله هكتب ليكم اسم الدكتور اللي رد عليكم بالظبط وبالنسبه للاسنان انا تحت امركم ووالدتى كمان وكل البنات اللي معانا ليهم تخصصات تفيد يا ريت يشاركونا في الموضوع ومسموح كتابه اسم دكتور عن تجربه احد الاميرات وعيادته من باب مساعده بعض وامراض النساء وغيره باذن الله منتظره استشاراتكم بس ارجو تتركوا ليه بعض الوقت حتى اتمكن من ارسال الاستشاره لوالدي والرد باذن الله

ممنوع تكرار الاستشاره اكتر من مره وسيتم الرد باذن الله في اسرع وقت
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

تعاليق

ربنا يخليكي يا نودي يا اخت جوزي
يلا بقي جوزيني اخوكي
لا يارورا لما تجوزيني اخوكي الاول
cheers cheers
لا مانا هتجوز اخوكي و مش هجوزك اخويا :P
@ام عزيز كتب:حبيبتى كوكى انا عندى مشكلة تؤرقنى من فترة طويلة وهى التبول باستمرار و ممكن مقدرش اتحكم فى نفسى

انا ذهبت لاكثر من طبيب للمشكلة دى و ترجع تانى مع العلم كل طبيب يعمل لى التحاليل اللازمة

مثل السكر طبيعى و لكن معظم الاحيان يكون فية صديد فى البول و اتعالج بالمضاد الحيوى و ترجع المشكلة مرة اخرى

او يكون عندى التهاب بالمثانة مع انى دائما اهتم بالنظافة الشخصية و استعمل المطهرات

و لكن المشكلة دى مسببة لى الم كبير لانى لا اقدر ان اذهب الى اى مكان بعيد لانى احتاج للدخول الى التواليت

ارجوكى افيدينى ماذا افعل ؟

و اتمنى لكى و للجميع الصحة و العافية و شكرا
حبيبتى الله هراسل والدي وارد عليكي علشان هوه تخصص المسالك البوليه من عنيه
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي