استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
03062012
الف مليون مبروووووووووووك يا اجمل عروسه
وحشتينا جداااااااااااااااا جداااااااااااااااااااااا
مفاجأه سعيده اني شفتك نورتي المنتدي تاني
والله كنا مفتقدينك
احنا افتقدناكي والعريس لأقي
ههههههههههههههههههههههه
Smile Smile Smile
I love you I love you I love you
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive
تعاليق
avatar
هههههههههههههههههههههه ياسلاااااااااااااااام

ايه الهبل اسمها احنا افتقدناكى والعريس فاز بيكى او اتنوس بيكى

افهموها بقى الله

المهم سيبك من البت شيمو دى وحشتنى يارونشه والله

ايه اخبار الجواز يابت طمنينى كده لحسن الواحد خايف من المسئوليه والله

وعهايزن نشوف صور فرحك ماليش دعووووووووووووووه احتج احتج احتج

ربنا يسعدك ويرزقك بالذريه الصالحه
حمد الله ع السلامة رانا وحشتينا جدااااااااا ربنا لسعدك يااااااااااارب ويرزقك بالذرية الصالحة ان شاء الله ياقمر
avatar
@بنت النوبه كتب:هههههههههههههههههههههه ياسلاااااااااااااااام

ايه الهبل اسمها احنا افتقدناكى والعريس فاز بيكى او اتنوس بيكى

افهموها بقى الله

المهم سيبك من البت شيمو دى وحشتنى يارونشه والله

ايه اخبار الجواز يابت طمنينى كده لحسن الواحد خايف من المسئوليه والله

وعهايزن نشوف صور فرحك ماليش دعووووووووووووووه احتج احتج احتج

ربنا يسعدك ويرزقك بالذريه الصالحه

انا مش عارفه انتي بتطلعيلي منين طيب علي الاقل انا كتبت صح الدور والباقي علي الفاشله
اللي كتبه اتنوس اتنوس ايه يا فااااااااااااشله ههههههههههههههههه
اسمها اتونس مسمعتيش اغنية بتونس بيك
هههههههههههههههههههههههه
انما علي موضوع الصور انا معاكي عايزين نشوف عروستنا الحلوه
وبعدين لو عايزه اخبار الجواز اسأليني انا مش بتسمعي المثل اللي بيقول
الله يخرب بيت اللي اتجوز قبلي وماقاليش واللي اتجوز بعدي ومسألنيش
لكي انا تتخيلي كل المشهيات في الزواج
هههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يرزقك بالذريه الصالحه يا رنوشا يااااااااااارب انتي واوشي وكل البنانيت Smile Smile
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى