المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 13 عُضو متصل حالياً :: 2 عُضو, 0 عُضو مُختفي و 11 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

joka.jaky, موعود

استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
29032012
يا بنات
عايزين نعرف رائكم
ماهو فرق العمر المناسب بين الزوجين
طبعا كل واحدة تكب اللى تشوفه مناسب والسبب
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive
تعاليق
موضوع لذيذ اوى فعلا العقل والرجولة مش شرط السن المهم الحجتين دول
في 26.06.12 22:36شريكة العمر
انا بقي مش هقولك القاعده العامه زيكوا او اني بقسيها بالعمر الزمني نظرتي للموضوع بمقياس العمر العقلي

في رجاله كتير عمرها 40 وعقليتها 20 وفي عمرهم 20 وعقليتهم 40

تجربتي الشخصيه انا وخطيبي نفس السن الفرق بينا 4 شهور ومع كدا بحس ان عقليته اكبر من سنه بكتير اسوبه وعقله وطريقته في المعامله مع كل اللي حواليه اجبرني اني احترمه ومش احترام وبس احترام مع رهبه بخاف اغلط قدامه او اتعدي الحدود في الكلام لان طريقته في العقاب بسيطه بس كأنها سكينه وانضربت في قلبي

علي العكس اني اعرف واحده جوزها اكبر منها باربع سنوات وتحسي ان عمره العقلي اصغر من عمره الزمني بكتير يعني لما بتعامل معاه بحاول اتكلم معاه بلغه مباشره وبسيطه لانه بيصدق اي كلمه تتقاله ومش بيعرف في الهزار ولا اللف والدوران شخصيته طفوليه وبريئه بس متنفعشي دلوقتي الشخصيه دي

علشان كدا الموضوع مش محسوب بالعمر الزمني خالص
@emy ghanem كتب:موضوع لذيذ اوى فعلا العقل والرجولة مش شرط السن المهم الحجتين دول

فعلا فى ناس كبيرة لكن ما اصغر عقولها
يسلم مرورك ايمى
@شريكة العمر كتب:انا بقي مش هقولك القاعده العامه زيكوا او اني بقسيها بالعمر الزمني نظرتي للموضوع بمقياس العمر العقلي

في رجاله كتير عمرها 40 وعقليتها 20 وفي عمرهم 20 وعقليتهم 40

تجربتي الشخصيه انا وخطيبي نفس السن الفرق بينا 4 شهور ومع كدا بحس ان عقليته اكبر من سنه بكتير اسوبه وعقله وطريقته في المعامله مع كل اللي حواليه اجبرني اني احترمه ومش احترام وبس احترام مع رهبه بخاف اغلط قدامه او اتعدي الحدود في الكلام لان طريقته في العقاب بسيطه بس كأنها سكينه وانضربت في قلبي

علي العكس اني اعرف واحده جوزها اكبر منها باربع سنوات وتحسي ان عمره العقلي اصغر من عمره الزمني بكتير يعني لما بتعامل معاه بحاول اتكلم معاه بلغه مباشره وبسيطه لانه بيصدق اي كلمه تتقاله ومش بيعرف في الهزار ولا اللف والدوران شخصيته طفوليه وبريئه بس متنفعشي دلوقتي الشخصيه دي

علشان كدا الموضوع مش محسوب بالعمر الزمني خالص

ربنا يسعدك مع خطيبك انشالله يا شيمو
كلامك صحيح فى رجال عقولهم لا تدل على اعمارهم
لكن فى فارق يجب ان لا يتعدى عند البعض
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي