شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
24032012
السلام عليكن يا بنات
الهم جعلة خير في بداية الكلام
حلمت اني مسكة مقص وبقص شعري وكان المقص (تلم)يعني بيقص بالعافية وماكنش بيقص شعري بانتظام وقطعة خالص لكن بعد كدة ظبط شعري وساويتة
الغريب اني كنت مبسوطة جدا وانا باقصة علي الرغم اني شعري طويل وبكرة اني اجيب جمبة مقص وقمت من النوم وانا مسكة شعري باطمن اذا كان اتقص ولا لا

معلش حلم تاني غريب جدا جدا حلمت اني في غرفة ضلمة وحوليا حجات مخوفاني بس مش شيفاها بس بعد كدة خرجت من الاوضة دي ماعرفش ازاي بعد كدة لقيت واحد بيطاردني في كل حتة زي مايكون ماجور من حد وفجاة بطل يطاردني وعصي الي ماجرة وجري عليا واعد جمبي ولبسني دبلة فضة شكلها وحش اوي رضيت بيها ادامة وبعدين لما اعدت لوحدي فضلت اعيط بحرقة فاجالي وخدني عشان يجبلي غرها ويكتب اسمينا عليهابس لما روحنا عشان نجبها لقتني انا وهو في مكتب صحة بنكتب شهادة ميلاد لبنتنا وسمناها شهد وبقيت انا وقفة مزهولة وبقولة هاقول لماما وبابا اية احنا كنا جاين نجيب الدبل

بصو ممكن تتضحكوا عليا بس بجد الحلم غريب وعامل زي الافلام بس لو لية معني قولولي لو بس تخاريف قولولي برضو
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

تعاليق

في 24.03.12 23:13كليوباترا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رؤياك يابنتي بإذن الله خير وهي تدل على نيتك بإخراجك بجزء من مالك فإن تم وقصصتي من شعرك في المنام فيدل على قيامك بتسديد الدين.فإن كانت النية في المنام بقص الشعر بدون تخصيص ان كان كاملا او لا فتدل على قصة أبتدت معك في السابق وتريدي انهائها فأن تم القص في المنام فتدل على انهائها وإنهاء مااشغلك بنجاح لان الشعر فيه مشقة في الاعتناء به .هذا والله اعلم

فحلق الراس في المنام وكما يقول النابلسي : اما قضاء دين او شفاء من اوجاع الراس او اداء امانه والتقصير امان من الخوف
كل التفسيرات اللي قريتها يا حبيبتى خير ربنا هيزيل عنك الهم والدين باذن الله

الحلم التاني الحقيقه معرفتيش اوصل لتفسير بس ساعات الاحلام مش بتبقي غير نوع من انواع بتخرجي اللي جواكي وافكارك ان شاء الله خير متقلقيش يا حبيبتى
oshi410
انا مليش فى تفسير الاحلام خالص
saso beda
ربنا يخليكي يا كوكي علي التفسير الجميل دة معلش رديت عليكي متاخر بجد النت عندي كان فاصل من فترة طويلة
وشكرا جدا جدا جدا علي مجهودك الرائع
saso beda
@oshi410 كتب:انا مليش فى تفسير الاحلام خالص

ههههههه شكرا علي اهتمامك يا حببتي
ذكريات من الماضى
في 21.04.12 1:18ذكريات من الماضى
وانا والله بخاف حتى اقرا الاحلام مابالك باه تفسيرها
يارب ابعد عنا الاحلام المخيفه وخير يا حبيبتى ان شاء الله
ذكريات من الماضى
في 26.07.12 6:26ذكريات من الماضى
وانا مليش فى تفسير الاحلام خالص برضه بس يارب تكون كليو افادتك ان شاء الله
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي