بنت النوبه
بنت النوبه
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
رقم عضويتك : 7175
الاوسمه :
العمل/الترفيه : القراه
15032012
السلام عليكم ورحمت الله وبركاته

كل اميره تقولنا موقف عملتو وهيه صغيره واضرب عليه ههههههههههههههههه

خلينا نضحك شويه ونفتكر ايام زمااااااااااااااان Smile Smile

انا لما كنت فى خامسه ابتدائى كنت باخد درس فى البيت وكان فيه استاذ رخمممممم بيدنى وانا مخنوقه منو لانو كل حصه بيجى فكرت بقى اعمل
اول مايجى استناه تحت واقولو ماما وباب مش قعدين ستى تعبت وراحول ويدوها المستشفى يقوم يمشى
والحصه الى وراها اخترعلو حاجه تانيه وهكذا فضلت اعمل كده كذه حصه
لحد لما بابا شك واتصل بيه وطبعا الاستاذ مكدبش خبر وقال على كل حااااااااااجه
طبعا اخدت علقه مخدهاش حمار فى مطلع هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههه هههههههه
مُشاطرة هذه المقالة على:redditgoogle

تعاليق

hoba mohamed
انا بلاويا كتييييييييييييييييييييييييير اوى اوى اوى اوى كنت مصيبه

اقولوا مصيبه صغيره اوى اوى

مره وانا صغيره اشتغلت كوافيره لميت عيال الشارع كلهم ولاد وبنات وقفلت الباب بتاع البيت ورصتهم ع السلم وبالدور اقص حبه شعر حلوين كده وركن فى جمب مخرجش من الباب لا قعدتهم كلهم برده بس الى يخلص فى جمب وفى الاخر مسكت حبه شع ر حلوين ليا كده وقصتهم وقصيت للاخويا برده ويايعنى كان شعره جمييييييييييييل شوهت نفسى واخويا وعيال الشارع كلهم يا عينى ههههههههههههههههههههههه

اول ما ماما شافتنى رقعت احلى صوت [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وبعدها بشويه سمعت زعيق وصوت عالى فى الشارع اتارى كل واحده جايبه ابنها او بنتها وتزعق وتنده ع ماما ماما بقى اول ما شافت المنظر انهارت بس الصراحه مضربتنيش الموقف كان ضحكها جدا والستات اول ما شافونى انا واخويا قعدوا يضحكوا هما كمان من منظرنا يعنى شهوت اخويا ونفسى مجتش بقى ع عيالهم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
Ranoshaa mohamed
انا بئا كنت بشتغل جيران العمارة عندنا فالطلعة والنازلة اضربلهم الجرس واطلع اجري لحد ماكان في ست عجوزة ساكنة في شقة لوحدها استخبت تحت السلم وانا طالعة ضربت الجرس ولسا بجري راحت مسكاني من افايا وطالعة بيا عند بابا وماما هههههههه
بنت النوبه
حلوووووووووووووووووووه يارونشه انتى وهوبا دى احنا كنا ناصيييييييييييييييب
هههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه هههههههه