منتدى وصفات كليوباترا دخول

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

اى حد عنده اى استفسار عن اطفال الانابيب والحقن المجهرى والتلقيح الصناعى انا تحت امره

شاطر

14032012
اى حد عنده اى استفسار عن اطفال الانابيب والحقن المجهرى والتلقيح الصناعى انا تحت امره

السلام عليكم

اولا وحشتوووووووووووووونى اوى انتم والمنتدى لدرجة مش تتخيلوها وثانيا انا جايبة ليكم موضوع بجد مهم وحلو اوى
انا دلوقتى بشتغل فى مجال اطفال الانابيب والحقن المجهرى وبجد الموضوع حلو وبينجح كتير والعلم اطور كتير اوى انا نفسى بندهش كل يوم من تطور العلم فى المجال ده بالذات وصدقت لما شوفت اللى مش قادر بقاله سنين يجيب بيبى اهو بقى عنده الفرصة والفرصة بتنج بارادة ربنا عز وجل
انا بقيت اعيش مع الناس تجاربهم من الصفر لولادة البيبى واوقات برضه بعيش مع ناس برضه من الصفر لنهاية اليمة بس برضه هما مش بيتعقدوا ولا بييأسوا بالعكس بيعملوا مرة واتنين وتلاتة
المركز اللى انا فيه معروف واكيد كتير منا يسمع عنه اسمه مركز الاهرام للخصوبة مركز بيضم مجموعة من اساتذة الجامعة ومعروفين بالاسم والحجز ليهم بيبقى قبلها من شهر ونسبة نجاح العملية 50% وفيه اعداد كتير بجد نجحت وجابت بدل البيبى اتنين وماشاء الله بعد ارادة ربنا المركز محقق نسبة كبيرة من الناس اللى مش بيخلفوا انهم بداوا يخلفوا والله بجد انا عن نفسى بقالى 3 شهور بجد بجد بندهش كل يوم باللى بيحصل والحمدلله بقيت بعرف اشوف تحليل الحمل اللى بعد اى عملية والناس تجيلى تورينى ويقولولى شوفيلى الحمل اقولهم الدكتور هيشوف ببقى خايفة لاصدمهم والحمدلله كل ما افتح تحليل يطلع حامل ما تتصوروش بنبسط اد ايه وانا بشوف دموع الراجل على حلم وامنية حياته لما تتحقق والام والاب اللى بيفرحوا لبنتهم وبرضه صاعقة اللى بتنصدم من التحليل لو طلع سلبى بس الحمدلله العلم اتحدث اوى بقت تقدر الزوجة تجمد اجنة لو مش نجحت العملية اول مرة ممكن انها تزرع الاجنة المجمدة دى مرة تانية ويحصل نصيب وحوارات كتيييييييييير بتكون اسباب لحدوث امنية لكل محتاج انه يبقى اب او ام لو حد يا حبايب هارتى عايز يستفسر عن اى حاجة انا معاكم وتحت امركم واللى عايز يعرف الخطوات والاسعار ونسب النجاح واى حاجة عن التفاصيل فى اى حاجة انا تحت امركم واللى ممكن يلاقى نفسه يتحرج على العام انا تحت امركم على الخاص انا والله حابة افيد الناس خصوصا ان معتش فيه حلم مستحيل والحمدلله بقى فيه اسباب بتساعد على فرحة الناس انهم يبقوا ام او اب بعد برضه ارادة ربنا

يارب ما يحرم ابدا اى حد من نعمة الخلفة ويرزق كل محتاج يارب العالمين

تعاليق

بارك الله فيك يارب يا احلى ايمي يارب يجعلك سبب لكل واحد نفسه في الذريه الصالحه يارب