منتدى وصفات كليوباترا دخول

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

فرررررررصه فستان زفاف محجبات 2012 روووووووعه

شاطر

08022012
فرررررررصه فستان زفاف محجبات 2012 روووووووعه

كل العرليس الامورات
فستان فرح تحفه للذوق الراقى والاستاسل السمبل
فستان موضه 2012
الساتات المط الامريكى
الجوبير الفرنسى الاصلى والشكل بتاع فستان كيت ميدلتون
التطريز بالخرز الابيض الزجاج مش البلاستيك ولونه ابيض عشان يدى رقه واستايل اشيك مش فضى (لانى بحب الرقه والبساطه مش اللعلعه)

طبعا انتو عارفين ان موضه 2012 كتف وكتف والورد طبعا
الفستان كامل بالبدى والطرحه والجيبونه بتاعته

انا كنت حا افصله عند واحد مصمم مشهور جدا فى اسكندريه نوح لو عارفينه قال لى 4000 جنيه بعد الخصم والفصال
بس كانت هناك خياطه عنده وكانت حا تسيب المحل عشان تعمل لنفسها محل خاص قالت لى وعملته ليه ب 2300 شوفتو الفرق طبعا انا لبسته يوم الفرح وهو لسه زى ما هو طبعا حتى لسه ما ودتهوش دراى كلين

اللى عايزه تؤجره هو متاح وانتو عارفين اسعار التاجير اكتر منى وده زى تاجير تانى لبسه
طبعا للعروسات السكندريات بس لانه مش حا اقدر اشحنه وبرده انا مش ببيعه يا جماعه عشان كذا حد كان عايز يشتريه منى لانى عايزاه احتفظ بيه
شوفو انتو اسعار تاجير تانى لبسه كم واللى عايزاه تقول لى على كم بس يا ريت يا بنات ولا تبخسوا الناس اشيائهم روحو اسالو فى الاتيليهات على فستان بنفس المستوى ده تاجير تانى لبسه بكم وقولولى وطبعا فى الاتيليهات بيضحوا على الناس يقولوا لهم اول لبسه وهو خامس لبسه طبعا اللى عايزاه تبعت لى معاد فرحها امتى وعايزه تؤجره على كم

حا اسيبكم مع الصور صورت كل جزء من الفستان
الصدر حا تشوفو تداخل الجوبير المطرز مع الدرابيه البسيط والورده على الحماله
البدى الرقبه والايد المطعمه بالجبير
الديل
الجيبه بتاعته وهى جزء كرانيش بالورد ممكن يتشال اويتحط من الساتان الامريكى المطفى
زجزء تحتيه من الجوبير والدانتيى الفرنسى المطرز
الفستان مقاس 42 ممكن يلبس 44 لانه فيه وسع وطبعا اصغر لانه ممكن يضيقفرررررررصه فستان زفاف محجبات 2012 روووووووعه 13258954664861فرررررررصه فستان زفاف محجبات 2012 روووووووعه 13258956257777فرررررررصه فستان زفاف محجبات 2012 روووووووعه 13258958003165فرررررررصه فستان زفاف محجبات 2012 روووووووعه 13258958738350فرررررررصه فستان زفاف محجبات 2012 روووووووعه 13258959107399

تعاليق

ايه رايكم
فعلا مميز اوي ربنا يوفقك في تاجيره يا حبيبتى يارب
manyensh
thxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
شكله جميل اوى ع فكره
hgt a;vvvvvvvvv