منتدى وصفات كليوباترا دخول

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

فسرولي هلحلم ياأميرات

شاطر

08022012
فسرولي هلحلم ياأميرات

بسم الله
أللهم إجعله خيرحلمت بيا وحدة أربتا إني إتزوجت أخوها من غير حفلة بس شفتني عروسة لأخوها و تكرر عندها الحلم كم مرة و على فكرة هو نفس الشاب إلي بحلم فيه بدرسني ولي كان بدو يتقدملي بس حصلت ضروف
تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي جزاك الله خيرا

تعاليق

مفيش حد يفسرلي حلمي و لإيه إنتم فين يا أميرات
مفيش حد يفسري حلمي
حبيبتى انا فسرت ليكي الحلم اللي فات شكله باذن الله هيكون من نصيبك الشاب ده يارب يكون خير يارب ويرزقك بابن الحلال ما دام متكرر كتير يبقي ان شاء الله في نصيب ليكي معاه يارب يكون فيه خير يا حبيبتى ان شاء الله ويكون هوه الزوج الصالح
@كليوباترا كتب:
حبيبتى انا فسرت ليكي الحلم اللي فات شكله باذن الله هيكون من نصيبك الشاب ده يارب يكون خير يارب ويرزقك بابن الحلال ما دام متكرر كتير يبقي ان شاء الله في نصيب ليكي معاه يارب يكون فيه خير يا حبيبتى ان شاء الله ويكون هوه الزوج الصالح

جزاكى الله خيرا ياحببتي جزاكى الله خيرا
شريكة العمر
بصي يا حبيبتي هو شكله خير وشكل هيكون ليكي نصيب فيه ان شاء الله
خير ان شاء الله
تفئلي بالخير تجديه
jouria
انا على حسب مااعرف انو يكون في لمة وعرس من غير اغاني وزغاريد ده بشارة خير ان شاء الله

والاحلام الي بتكرر بنفس الطريقة بيقوله عنها رؤية ان شاء الله يكون خير ليكي

خيرا تلقا وشرا يبعد عنكي ويكون الشاب ده من نصيبك

ربنا يسعدك يارب

@jouria كتب:
انا على حسب مااعرف انو يكون في لمة وعرس من غير اغاني وزغاريد ده بشارة خير ان شاء الله

والاحلام الي بتكرر بنفس الطريقة بيقوله عنها رؤية ان شاء الله يكون خير ليكي

خيرا تلقا وشرا يبعد عنكي ويكون الشاب ده من نصيبك

ربنا يسعدك يارب

جزاكى الله خيرا اللهم أمين و يسعدنا و يسعد كل لبنات المسلمين تسلم ايديكي
@شريكة العمر كتب:
بصي يا حبيبتي هو شكله خير وشكل هيكون ليكي نصيب فيه ان شاء الله
خير ان شاء الله
تفئلي بالخير تجديه

تسلم ايديكي جزاكى الله خيرا اللهم أمين و يبعد علينا أولاد لحرام و يسترنا و يستر كل بنات المسلمين :اسعدنى تواجدكم