منتدى وصفات كليوباترا دخول

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

ارجوكم فسروووووووووووووا

شاطر

08022012
ارجوكم فسروووووووووووووا

بسم الله الرحمن الرحيم

انا حلمت خير انشاء الله ان في واحده قربيتنا اخنا مش بنكلمها جابت صندوق دهب بتاع واحده قريبتنا لسه متوفيه وقالت الحاجه هدي دي السيده اللي توفت تدي مشيره عقد دهب ونهاد اللي هي انا عقد دهب فانا اخدت كوليه دهب زي بتوع الهنود اللي بيتلبس مع الساري بس كان قديم اوي يعني شكله انتيكات كان لونه مطفي وفي فصوص و لقيت نفسي لبساه ورقصت بيه زي الهنود وقلت لماما انا هالبسه مع الطقم اللي عندي انا عندي طقم كدا هندي بس مش الساري بتاعهم لا اللي بيلبسوه في الايام العاديه وبعدين اخدت صندوق الدهب وقعدت اتفرج علي اللي فيه لقيت فيه ورق وعلبه فيها طقم بس انا مش شفت الطقم اللي فيه بس لقيت خاتمين للاطفال بس من غير فصرص اخدت واحد منهم وخبيته تحت المخده وبعدين رجعت الحاجه للصندوق بس من غير الكوليه والخاتم بتاع الاطفال اللي اخدتهم وبعد ماقفلت الصندوق لقيت في غوشتين او تلاته مش فاكره بالضبط وبعدين اخويا الكبير دخل عليا وبعدين صحيت.
بالنسه لحالتي الاجتماعيه
انا انسه
وفي حد متقدملي ومستنين ابويا يسأل عليه بس انا بحبه
خريجه من الجامعه
بليز طمنوني معلش انا طولت عليكوا
جزاكى الله خيرا

تعاليق

انوشا ديما بيقولوا اللي بيجي من ناحيه الميت بيبقي خير ان شاء الله

ان شاء الله خير انا جمعتلك علي اد ما قدرت الرؤي اللي قريبه ويارب يووفقك في حياتك يارب
بنت النوبه
بصى ياقمر هوه خير ان شاء الله الميت لما بيدى حاجه يبقى فيه خير جيلك
والذهب فى فى الاحلام بقولو خير والله اعلم طبعا
تسلموا يا اميرات بجد تعبتكوا معايا اووووووووووووووووي جزاكى الله خيرا جزاكى الله خيرا جزاكى الله خيرا