شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
01022012
تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 749065461
انا رسمت قلوب وورود صغيرة ولصقتها على ابواب الغرف زي مانتوا شايفين الصور

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227321966567

ولما كنت مش بلاقي الألوان اللي انا عايزاها كنت بشتري ورق مقوى كدة بيبقى
ملون عامل زي اللوحة بتاعة المدرسة اللي بنكتب فيها بيبقى كبير وانا بقصه
بالأشكال اللي انا عايزاها وبعد كدة الصق فوق الرسمة الجلاد اللاصق الشفاف
عشان يحميها من اي خدش زي البلالين اللي في الصورة دي انا عملتها منه

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227327179628

ودة الأنتريه رسمت عملت له رسمة جميلة كنت شوفتها على النت كرسمة حيطة قلت
طب انا مش هعرف ارسم ع الحيطة ياللا يابت اعمليها والزقيها وكأنها رسمة
بالضبط
وفعلا طلعت حلوة وعجبتي وكل اللي يشوفها يفتكرها فعلا رسمة على الحيطة

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227331407068

وطبعا اخترت لونها على اساس لون الأنتريه

ودي صورة من قريب

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227339102203

يتبع ...

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 99221
مُشاطرة هذه المقالة على:redditgoogle

تعاليق

oshi410
ودي بقى الأوضة بتاعة العيال عملت لهم
قطر وحطيته على الحيطة بين السرير اللي بدورين رسمته على الورق المقوى
اللي قلت لكم عليه عشان ماكانش عندي الألوان من الجلاد ولصقتها بغراء ابيض
بيستخدم لورق الحائط وعلى فكرة الغراء دة بيطلع بسهولة بالماء والصابون
وممكن ماء بس يعني لوالورق لصق على الحيطو وبعد كدة ماكنتيش عايزاه وحبيتي
تشيليه ولاقيتي في بواقي على الحيطة هيطلع معاكي بحتة مبلولة فيها مية
وصابون لكن الجلاد لو شلتيه مابيسبش اي اثر على الحيطو وبيطلع بسهولة شديدة

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227340114446

ودي رسمه كنت شفت رسمة شبه البالون دة وعجبني شكله وعملت منه الديكور دة وزودت عليه الشمس والسحاب من عندي

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227340895993

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227341755300
ودي الحيطة اللي جنب السرير بتاعهم عملتها زي رسمة الأنتريه بس بلون يليق مع الأوضه بتاعتهم

ودي الأوضه بتاعتي هي لونها ابيض ففكرت ان احسن حاجة ليها الأحمر والأبيض

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227342531621

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227346642501

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227357679742

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227348164052

ودي مش انا اللي رسماها دي انا اشتريتها من محلات 2.5 عجبتني ولاقيتها لايقة على الأوضه ولزقتها

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227348818133

اما دي بأة اوضة المعيشة ولعب العيال تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, Mood2 عملت لهم سمك على الحيطة كنت نفسي الحيطة تبقى لبني عشان كأنها اعماق البحار بس معلش بقى اعماق من غير بحر مش مشكلة تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, SHa_lolbig2
تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227349938046

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227350557671

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227352127640

ودي رسمة برضه كنت شوفتها على النت لرسومات الجدران قلت اعملها برضه

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227353431357

اه نسيت كمان الطرقة عملت فيها اللي انتوا شايفينه دة

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227412307929

بس القلوب اللي في السقف دي مش انا اللي عاملاها انا كنت شارياها وكانت
عبارة عن فرع كل واحد فيه اربع قلوب وانا قصيتهم مفرطين كدة برضه جبتهم من
محلات 2.5

ودي من قريب

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 13227414144954

ويارب يكون عجبكم وماتنسوش التقييييييييييم

تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 99221
Ranoshaa mohamed
تحفة بجد حاجات سهلة جدا ممكن تغير المكان كله وتقلبه تسلم ايدك بجد
oshi410
ام جنة وفرحة
بصراحة فنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانة حلو قوي بس رسمتيهم كدة مزبوطين ازايتعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 939684
ماشاء الله يا اوشى افكارك حلوة تسلم ايدك وفكرتينى لما كنت عامله كدا فى حجرة اولادى لما كانوا صغيرين كنت عامله بردو القطار وعربيات لانهم مهوسين بالسيارات ههههه بارك الله فيك ولك احلى تقييم
جميله جدا وتخلى روح جديده للمكان
ذوقك رائع جدااااااااااااااااااااااا
وفعلا فنانه
يسلم ذوقك مجهود رائع
وشكرا على مجهودك
مش عارفه ازاى اقيم الموضوع كان نفسى اديكى اعلى تقييم
معا في حب الله
oshi410
@ام جنة وفرحة كتب:بصراحة فنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانة حلو قوي بس رسمتيهم كدة مزبوطين ازايتعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 939684

بارك الله فيك يا ام جنة وفرحة

الرسمة هيا اساس الشغل

وضبطة

انا ساعات
ببعت للخطاط الروسمات وهو يضبطها

وانا اطبعها على طول
oshi410
mervat ebrahim mohamed كتب:ماشاء الله يا اوشى افكارك حلوة تسلم ايدك وفكرتينى لما كنت عامله كدا فى حجرة اولادى لما كانوا صغيرين كنت عامله بردو القطار وعربيات لانهم مهوسين بالسيارات ههههه تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 2754608807 ولك احلى تقييم

بارك الله فيك يارب يا مرفت

ويسلم لسانك اللى بينقط سكر

وانا متاكدة من انك شاطرة وذوقك اكتر من رائع كمان
بتحبى الاشغال اليدوية ذى
تعالى شوفى ممكن تزينى شقتك ازاى بالجلاد احلى من الاستيكرات ,,,,,,,,,, 1404567033
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي