شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
15012012
دلوقتى يابنات هنعمل الموضوع ده وكل بنوته عندها مواضيع مش منقوله تنزلها هنا

وبكده هنشوف مين بيتعب ويكتب من دماغه

ومين بيتعب شويه صغيرين وينقل بس

وكده هنتحفز اكتر واكترررررررر

ومنتدانا هيكبر بينا ان شاء الله

مجموعه اميرات لاللمنقول  - صفحة 2 294981
مُشاطرة هذه المقالة على:redditgoogle

تعاليق

فتاة الاحزان
في 17.01.12 15:22فتاة الاحزان
@كليوباترا كتب:مش عارفه اقول ايه علي افكارك الروعه يا رورو ربنا يكرمك يااااااااااااااارب هجمعلكم اللي عملتهم انا كمان فعلا روعه وهضيف المووضع ده يا رورو في فهرس المنتدي بجد هيبقي مرجع راااااااااااااائع لكل مواضيعنا المميزه باسماء اميراتنا وكمان هنكمل الحمله كل موضوع عليه 10 نقط زياده هجمعمهم واضيفهم للاميره اللي عامله مووضع حصري يالا ورونا يا بنات افكاركم الجامده

وهتاف حار لاحلي ساره بافكارها الروعه
رورو رورو رورو هخلص اللي ورايا في البيت واجيلكم باذن الله مجموعه اميرات لاللمنقول  - صفحة 2 294981
يعنى ياكوكى كل موضوع عليه10نقط ولا كل المواضيع هناخد10نقط؟؟؟
في 17.01.12 15:44كليوباترا
يا بنات هنزلكم شرح اللينك بالكلام بالصور حالا من عنيه وادي بادج الحمله صغرته علشان ميضايقكمش في التوقيع
مجموعه اميرات لاللمنقول  - صفحة 2 Wasafa22
فتاة الاحزان
في 17.01.12 15:48فتاة الاحزان
طب انا موبايل ياكوكى اشمعنا انا معملش زيكم!!
مليش دعوة كل ماتعملو حملة وتحطو صورتها ف التوقيع ادخلى حطيلى زيهم هههههههههههههههههه
في 17.01.12 19:27كليوباترا
هههههههههههههه من عنيه يا مريانه يا حبيبتى
roro25285
@كليوباترا كتب:مش عارفه اقول ايه علي افكارك الروعه يا رورو ربنا يكرمك يااااااااااااااارب هجمعلكم اللي عملتهم انا كمان فعلا روعه وهضيف المووضع ده يا رورو في فهرس المنتدي بجد هيبقي مرجع راااااااااااااائع لكل مواضيعنا المميزه باسماء اميراتنا وكمان هنكمل الحمله كل موضوع عليه 10 نقط زياده هجمعمهم واضيفهم للاميره اللي عامله مووضع حصري يالا ورونا يا بنات افكاركم الجامده

وهتاف حار لاحلي ساره بافكارها الروعه
رورو رورو رورو هخلص اللي ورايا في البيت واجيلكم باذن الله مجموعه اميرات لاللمنقول  - صفحة 2 294981
مجموعه اميرات لاللمنقول  - صفحة 2 718493 مجموعه اميرات لاللمنقول  - صفحة 2 718493 مجموعه اميرات لاللمنقول  - صفحة 2 718493 مجموعه اميرات لاللمنقول  - صفحة 2 718493 مجموعه اميرات لاللمنقول  - صفحة 2 718493 مجموعه اميرات لاللمنقول  - صفحة 2 718493
تسلميلى ياكوكى وربنا يخليكوا ليا كلكم
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي