منتدى وصفات كليوباترا دخول

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

تفسير الأحلام

شاطر

11122011
تفسير الأحلام

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] السلام عليكم

اولا انا من اشد المعجبين والمهتمين والمتابعين للموقع منذ البدايه

ثانيا عندى حلم وبجد نفسي اعرف تفسيره جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خالتى هى من حلمت بابن خالى وهو كان خطيبى سابقا بأنه يزرع لى زرعا وأنه يزرعه بكل جهده وكل ما عنده من قوه وعندما سألته قال لها انه يزرع وقال اسمى وقال ان والدي هو من اوصاه بهذه الزراعه

فهل هذا له اى تفسير

ارجو الأجابه

وشكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تعاليق

Ranoshaa mohamed
بصي ياحبيبتي انا مش استاذة يعني في تفسير الاحلام بس انا بقرا كتير فيها وبحبها كمان
انا بقول انك ليكي نصيب مع خطيبك السابق وهو بيبذل كل جهده انه يرجعلك ولو انتي عايزاها سيبيلو الباب مفتوح شوية لانه واضح انه بيحبك
والله اعلي واعلم
:سلمت يداكى: شكرا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بس انا اصلا خايفه منه جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وهو مش صريح معايا اعمل ايه
Ranoshaa mohamed
صلي استخارة وربنا يقدملك اللي فيه الخير
تسلمي على النصيحة وان شاء الله هاصليها وهابقى احكيلك بعد اذنك على المستجد
Ranoshaa mohamed
اه ياحبيبتي احنا هنا كلنا اخوات وبنسمع بعض كلنا ربنا يوفقك ياقمر واللي فيه الخير ربنا يقدمهولك
ولسانى عاجز عن الشكر
جزاكى الله خيرا شكرا
يا حبيبتى الزرع يا قمر خير طبعا وهوه زي ما انا فهمت ممكن يكون حاسس بمسئوليه او جميل من ناحيه باباكي وحاسس انه عايز يردوا فيكي بس انا شايفاه حلم او رؤيه خير اهم حاجه صلي استخاره وربنا هيبارك ليكي باذن الله