المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 16 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 16 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
18072010

اي بنت معانا بتواجهها اي مشكله وعايزه رد سريع في البشره او اي حاجه عايزه موضوع معين تسيب طلبها هنا وانا معاها ان شاء الله وهرد عليها
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive
تعاليق
بصي السنفره لازم بترمس مطحون وتقفلي المسام بماء ورد وهتلاقي وصفات للبشره اللي فيها مسام واسعه في قسم البشره بس اعتقد هتحتاجي سنفره كريستال عند طبيب جلدى او سنفره تقشير بانواعها او ممكن كريم تقشير لفتره طويله من طبيب جلدى وهدور واقولك وكمان في مواضيع اثار الحبوب في قسم البشره شوفيه
السلام عليكم
اهلا بكل الاميرات
عايزة بقى حل لمشكلة هتقتلنى جدا
وهو ان المنطقة اللى فوق الشفايف العلوية سمرا وبالرغم من انى بعتنى ببشرتى كويس لكن مش راضي السمرا ده يروح وبضايقنى اووى الموضوع ده غير ان بداية منطقة الخدود جانب الفم يعنى فيه خطوط رفيعة وكمان هى مضايقنى

بقيت انا كدة مضايقة خالص
ههههههههههههههه
عايزة مساعدنك يا فمرة
السلام عليكم
اهلا بكل الاميرات
عايزة بقى حل لمشكلة هتقتلنى جدا
وهو ان المنطقة اللى فوق الشفايف العلوية سمرا وبالرغم من انى بعتنى ببشرتى كويس لكن مش راضي السمرا ده يروح وبضايقنى اووى الموضوع ده غير ان بداية منطقة الخدود جانب الفم يعنى فيه خطوط رفيعة وكمان هى مضايقنى

بقيت انا كدة مضايقة خالص
ههههههههههههههه
عايزة مساعدنك يا قمرة
السلام عليكوا
اهلا باحلى بنوتات فى احلى منتدى
انا بقى عندى مشكلة مضايقانى جدا وهى البقع مكان الحساسية وياريت لو وصفة او علاج بس سريعة
وشكرا ليكى ياقمر عالوصفات الحلوة اوى دى                                       
لازم السنفره والترطيب الكويس جدا بيقلل البقع بس لازم تعرفي سبب الحساسيه هل هي من ازاله شعر ولا من ايه نحاول تفادى طلوعها لما يقل طلوعها بقي نبتدي نعالج الاثار فهمانى لازم تقف طول ما هي مستمره البقع هتفضل مستمره ولو هي حساسيه مش حبوب
مرهم بيتاديرم ده للحساسيه ومش بيخليها تسيب اثر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي