منتدى وصفات كليوباترا دخول

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

شقه تنفع ايجار قديم او جديد تحفه جنب مترو والارابيسك مول

شاطر

30072011
شقه تنفع ايجار قديم او جديد تحفه جنب مترو والارابيسك مول

شقة مميزة للايجار جنب مترو و الارابيسك مول بالتجمع الخامس
تنفع ايجار قديم او جديد او مفروش او تملك مدة طويلة او قصيرة
ادخلوا شوفوا باقى تفاصلها وايجارها مش غالى وفرصه للى يلحقها الاول
اتفضلوا النك الى فيه موصفات الشقه
شقه تنفع ايجار قديم او جديد تحفه جنب مترو والارابيسك مول  85228 شقه تنفع ايجار قديم او جديد تحفه جنب مترو والارابيسك مول  85228 شقه تنفع ايجار قديم او جديد تحفه جنب مترو والارابيسك مول  85228 ياخبر نسيت اقولكم باقى التفاصيل فى التوقيع تحت

شقه تنفع ايجار قديم او جديد تحفه جنب مترو والارابيسك مول  Jb13150125351

عدل سابقا من قبل ronarona في 03.09.11 18:47 عدل 3 مرات

تعاليق

كل سنه وانتى طيبه ربنا يوفقك يا حبيبتى عدلت لك الموضوع
انا كنت عاوزا اسال عن حجات بس موش عارفا ايه الخاص ده او ابعتلك ازاى ياريت يكون فى رقم تليفون او حتى اى لينك للبروفايل بتاعك اوصلك منو عشان استفسر عن حجات بليز
هنا يا قمر البروفيل بتاعها وهتلاقي رساله خاصه اضغطي عليها واكتبي اللي تحبيه هيوصلها رساله
https://www.wasafatcleopatra.com/u22888contact
بيقولى كده

لا تتوفر بعد ع عدد كافى من المساهمت يمكنك من استعمال الرسائل الخاصة

معلش لو تقدرى توصلينى بيها باى طريقة تانيه
ياريت هى تدخل وتبعتلك رساله ان شاء الله على العموم انتى فاضلك 5 مساهمات وهيتفتح ليكي الرسايل بس هى تدخل هتعتلها على الخاص من عنيه يا قمر
ronarona
هو انتى ليه بتكتبى الأعلانات كلها عن الشقق ناقصه ياريت فعلا لو انتى جاده احنا جادين جدا لانى فعلا بدور على شقه ايجار قديم تكون فى منطقة حلوة وغير شعبيه وانا مش عارفه اتواصل معاكى خالص ياريت تبعتيلى رقمك او ايميلك وياريت تكتبى تفاصيل الشقق وبلاش حكاية التفاصيل فى توقيعك دى لانى مفيش ولا حاجه مكتوبه كامله يا اما تكتبى الموضوع كامل يا اما بلاش وتعلقى الناس وخلاص بجد كده مش هاينفع