منتدى وصفات كليوباترا دخول

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

بنات ادخلو شوفو شغلي وقولولي رايكم

شاطر

22072011
بنات ادخلو شوفو شغلي وقولولي رايكم

ازيكم يا اميرات
انا عايزه رايكم في شغلي

انا كنت عامله اندرات لاختي ايام زواجها كنوع من التهادي يعني
وكنت عامله اشكال كتيييير ورائعه الصراحه
وطبعا الاندرات قطن مصري خامه نضيفه جدا
كان نفسي اصورهم كلهم بس هي مسابتش غير دول وهي مسافره
روحت جبتهم من شقتها علشان اوريهالكم

قولولي رايكم والله الواحد بيتباع في المول بـ 30 جنيه
مستنيه ارائكم

تعاليق

حلوين جدا ياروان
و شكلهم فى اللبس بيكون اجمل كمان
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
حلوين جدا ياروان
و شكلهم فى اللبس بيكون اجمل كمان

تسلمي يا فطومه
كلك ذوق والله
مبسوطه اوي انهم عجبوكي
تحفه ياروان تحفه بجد شكلها كمان بيبقي مميز و ممكن تكتبي عليها اسم تبقي روعه تسلمي يا رورو بجد تحفه استمرى في الاعمال اليدويه واى حاجه تعمليها نزليها انا كمان هنزلكم قريب الجيست بوك ان شاء الله وبفكر اعمل شويه حاجات ستاير للبيت وكده هنزل الطريقه واعملها واوريهالكم بردوا ان شاء الله تسلم ايديكى حلوه اوى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
تحفه ياروان تحفه بجد شكلها كمان بيبقي مميز و ممكن تكتبي عليها اسم تبقي روعه تسلمي يا رورو بجد تحفه استمرى في الاعمال اليدويه واى حاجه تعمليها نزليها انا كمان هنزلكم قريب الجيست بوك ان شاء الله وبفكر اعمل شويه حاجات ستاير للبيت وكده هنزل الطريقه واعملها واوريهالكم بردوا ان شاء الله تسلم ايديكى حلوه اوى

تسلمي يا حبيبه قلبي
انا برده هفرجكم علي مفرش جميل انا مطرزاه
عرفه يا رورو لو البري كمان ممكن تعملي طقم علي بعضه كمان يبقي بردوا روعه تسلم افكارك وشغلك يا حبيبتى
اها حلوه بس هتبقي لو هنسوقها بالطلب علشان المقاسات
وعندي خامات تطريز واشكال اعلي من كدا كمان
بس اختي مسابتش غير دول في شقتها
اتصدقى فكرة روعة جدا موضوع حلو انا فعلا عملت كده فى بدى بنت عمى لفرحها والله شجعتينى انا هصوره ووريكم جماله والرسمه بتاعته بس جميل جدا يسلم ايديكى وعقبال فرحك انشاء الله
ايوه كده طلعوا الابداعات انا مبسوووووووووووووطه اوي بشغل ايدينا بججد احنا مبدعات خساره منعملشي حاجه مفيده تسلم ايديكم بجد يا بنات
تسلمي يا نورا مشجعاني