المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 15 عُضو متصل حالياً :: 1 أعضاء, 0 عُضو مُختفي و 14 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

كليوباترا

استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
19072011
يا اميرات مطلووب من كل واحدة تتقمص دور شهرزاد وتدخل تحكى عن بداية تعارفها بحبيبها او خطيبها او جوزها
يلا مين فيكم حتبدا
وريونى بقى عشان بعدين انا حاوريكم حكايتى

I love you بحبكم I love you بحبكم I love you بحبكم
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive
تعاليق
في السبت 23 يونيو 2012 - 16:38oshi410
بارك الله فيك يارب
في الأحد 24 يونيو 2012 - 10:16قمرايه
الله عليكى يا ام انتصار فعلا هتحيى الذكريات الجميلة بصى يا حبيبتى زوجى جارى وانا اللى حبيته الاول بس فى الاول كان اهتمامه بيا قليل شويه وبعدين هو دخل الجامعة واتعرف على واحدة تانيه وانا كمان اتلبخت فى المذاكرة ولما عرفت انه بيحب واحدة تانية قررت انى ابعد عنه وفعلا باعيدنا عن بعض فترة دخلت انا الجامعة وهو راح الجيش وهنا بقى المفاجأة كان انفصل عن البنت الاولى ولما شفنى معرفنيش ومصدقش انى بنت الجيران اللى كانت بتلعب معاه وهى صغيرة وفعلا رجع الحب من ناحيتى تانى وبدأ هو يبدلنى الحب وكانت قصة حب جميلة وانتهت بالزواج والاولاد ويارب تفضل كده على طووووووووول ويارب يسعدك ويسعد جميع البنات
في الأحد 24 يونيو 2012 - 10:44بنت النوبه
هههههههههه فكرتينى بالذى مضى والله

انا اتعرفت عليه على نت بس هوه اصلا جرينا بس احنا مكناش نعرف كويس

ولا لينا كلام مع بعض خصوصا اننا الفرق بنا 8 سنين وشويه وهوه مسافر مش هنا

فى يوم وليله على راى ورده ههههههههههههههههه بالصدفه دخلت على جروب واتعرفت عليه

وبعدين بعتلى ادد وبقين نتكلم لحد مقلى انا عايز ارتبط بيكى بصراحه رتحتلو مكنش حب اوى

لنى مش بعترف بالحب الى بيجى بسرعه بس بعد الخطوبه هوه عرف يخلينى احبو اكتر من نفسى

والحمدلله بقالنا سنه وشهرين هههههههههههههه ويارب يتمم على خير وبس
في الأحد 24 يونيو 2012 - 11:13oshi410
ربنا يكملك على خير يارب يا سارة
في الأحد 24 يونيو 2012 - 17:11ام انتصار
@قمرايه كتب:الله عليكى يا ام انتصار فعلا هتحيى الذكريات الجميلة بصى يا حبيبتى زوجى جارى وانا اللى حبيته الاول بس فى الاول كان اهتمامه بيا قليل شويه وبعدين هو دخل الجامعة واتعرف على واحدة تانيه وانا كمان اتلبخت فى المذاكرة ولما عرفت انه بيحب واحدة تانية قررت انى ابعد عنه وفعلا باعيدنا عن بعض فترة دخلت انا الجامعة وهو راح الجيش وهنا بقى المفاجأة كان انفصل عن البنت الاولى ولما شفنى معرفنيش ومصدقش انى بنت الجيران اللى كانت بتلعب معاه وهى صغيرة وفعلا رجع الحب من ناحيتى تانى وبدأ هو يبدلنى الحب وكانت قصة حب جميلة وانتهت بالزواج والاولاد ويارب تفضل كده على طووووووووول ويارب يسعدك ويسعد جميع البنات

يا واد يا جميل

ربنا يسعدكم ويديم سعادتكم الى الابد
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي