منتدى وصفات كليوباترا دخول

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الصداقه الحقيقيه والصداقه المزيفه

شاطر

05072011
الصداقه الحقيقيه والصداقه المزيفه

ازيكم يا احلى بنانيت
بحبكم كتير والله
انا بكتب فى توقيت ربنا وحده اللى عالم بيا انا عمله ازاى

بس سبحان الله حاسه انى برتاح وانا بتكلم معاكم
خاصتا ان الموضوعاللى انا عايزه اتكلم فيه
يعتبر من المواضيع اللى بتهمنى كتير وبتشغل مساحه كبيره من تفكيرى
وهو
الصداقه
انا بقدس الكلمه دى
عشان كده عايزه اتكلم عنها وعايزه نتناقش فيها
وكل واحده تقولنا تجاربها مع الصداقه
واكيد كلنا قابلنا اصدقاء بس
هل هما اصدقاء ولا لاه
مستنيه رأيكم اكمل ولا لاه
بس بسرعه قبل مااعملها واولد وانتوا اللى تكملوا الموضوع بقه يااحلى اصدقاء
ههههههههههههه

عدل سابقا من قبل roro25285 في 06.07.11 1:52 عدل 2 مرات

تعاليق

طبعا كملي يا حبيتى اهم حاجه يا بنات اللي ادخل تدعي لرورو حبيبتى انها تقوم بالف سلامه اهم حاجه اللي مش هتدعي هخاصمها يارب يا حبيبتى تقومي بالف سلامه ياااااااااااااااااااااارب
تسلميلى ياكوكو انا بحبك كتيرررررررررررررررر انتى وكل اميرات المنتدى
وحقيقى حقيقى انا فعلا محتاجه دعواتكم

عدل سابقا من قبل roro25285 في 06.07.11 0:54 عدل 1 مرات
يا حبيبتى ربنا يعلم انا منتظراكي انتى ومنى و علياء ربنا يعلم كانكم اخواتى بجد يارب اطمن عليكم يا حبيبي يااااااااااااااارب وتصدقي الصداقه في نظري شبه منعدمه الا معاكم وصديقه واحده بس وبحاول احافظ علي الصداقه بينا بصوره رهيبه لانها اللي فاضله بس بامانه الصداقه الخاليه من المصالح نادره اوي وفي نظري الاهم كمان الصديق الصفه اللي المفروض لازم تكون متواجده انه مخلص وبيسمع ليكي في همومك مش وقت الشده يديكى ظهره ويرجع مع الفرح لا لا لا ده رايي بجد ويمكن مصادفتش صداقه حقيقيه كتير في حياتى قليله اوووووووووووووووي بجد
انا كمان ياكوكو على قد ماانا بحب الصداقه بس بتعب بسببها كتير
انا ليه اصدقاء حقيقين يتعدوا على اصابع اليد الواحده
واكترهم يسرا صحبتى اللى هسمى بنتى على اسمها ان شاء الله
بس للاسف احنا بعيد عن بعض اتكتب علينا حتى وانا فى مصر اننا نكون بعيد عن بعض
هى فى الاسكندريه وانا فى القاهره
ومع ذلك صداقتنا او انا بسميها اخوتنا اقوى من اى شئ
وربنا يخليها ليه
وباقى اصدقلئى المقربين بحبهم كتير وفعلا بيبانوا وقت الشده
اما غير كده فكله سرراب ووهم وجرح

عدل سابقا من قبل roro25285 في 06.07.11 1:10 عدل 2 مرات
موضوع جميل ياساره ربنا يقومك بالسلامه يارب انتى وييسرا الصغنونه يارب
وفعلا الصداقه الحقيقه بقت نادره الناس بقت بتعرف بعضها بس عشان المصالح لكن غير كده يبقى مالكش لازمه عندى
انا الحمد لله ربنا اكرمنى باصدقاء حقيقين فى كل بلد عشت فيها واحده او اتنين والحمد لله
لكن ليا صديقه واحده هى الى فعلا تقدرى تقولى عليها اختى هى عضوه معانا هنا اسمها ريحانة الدار بس هى مختفيه بقالها فتره كان عندها ظروف صحيه ادعولها
وانتم ياحبايب قلبى بجد رجعتولى احساس الصحاب والشله الجميل مافيش واحده فينا بتسأل على التانيه عشان مصلحه لان ببساطه مافيش مصالح بتربطنا ببعض احنا بكل بساطه ارتبطنا بارواح بعض لا نعرف شكل بعض ولا فى اى حاجه ماديه بتربطنا ببعض بس بالرغم من كده تحسى ان كلنا قلبنا على بعض بنزعل لزعل بعض ونفرح لفرح بعض وندعى لبعض من قلوبنا بجد ونقلق على بعض وهى دى الصداقه بجد
وانا زيك يارورو شايفه انها كلمه كبيره قوى وحاجه مهمه جدا ماعتقدش انى اقدر اعيش من غيرها
كلامك صح يافطومه احنا هنا بنمثل الصداقه الحقيقيه الخاليه من كل الشوائب ربنا يديمها علينا

انا برضوا صحبتى يسرا هنا فى المنتدى بس دخولها بسيط
ربنا يصلح الحال لصحبتك ويخليكوا لبعض
وشكرا لمرورك يافطومه

عدل سابقا من قبل roro25285 في 06.07.11 1:12 عدل 1 مرات
تسلمى يارب يارورو
موضوع جامد
لانو فعلا الصداقة بقت عملة نادرة جدا
انا الحمدلله عندى صديقتين بعتبرهم اخواتى
لكن برضوا عندى صيقات تانى
وانتو طبعا احلى صديقات لانو زى ما قلتو قلوبنا اتفتحت لبعض من دون مصالح ومن غير ما نشوف بعض ربنا يديم الود

ربنا يسهل لك ويديك ساعة سهلة انشالله وتتحلى بالسلامة يارور
يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب يا رورو يا حبيبتى تقومى بألف سلامة يارب ان شاء الله ربنا يخليكى لينا يارب والموضوع حلو اوى ومهم جدا فى حياتنا وفعلا الصداقة شئ جميل اوى انا ليا اصحاب كتير وانتم طبعا منهم كلكم بحبهم اوى وربنا يخليكم ويخليهم ليا يارب وليا انتيمتى واختى طبعا هوبة هى مشتركة هى مبقتش تدخل زى الاول عندها مشاغل كتييييييييير انتم اكيد عارفينها وربنا يديم المعروف بينا وبينى وبينكم حبايبى ويارب افرح بيكى يارورو انتى ولول ومنوس يارب ونوناتكم يقولولى خالتو ايمى قبل ما يقولوا بابا وماما سمعتم ده تحذير على فكرة هههههههههههههههه