avatar
monaalunaa
اميره فضيه
اميره  فضيه
رقم عضويتك : 18255
عدد المساهمات : 3879
الاوسمه :
04072011
مزايا الزوج الصيني :

- انه وجه جديد بدل الرجل المصرى الى خلقته معتادة (عيون صغيرة - شعر ناعم - قصير ) .

- مريح فهو يقوم بجميع الاعمال المنزلية يعنى هيغسل وهيكنس وهيمسح وهيطبخ ويوفر فى مصاريف البيت يعنى راجل غسيل ومكوة من الاخر.

- مش هياخد مكان كبير فى البيت يعنى مش هيعمل كركبة وزحمة (فى اى درج ارميه او على الغسالة حطيه).

- مش هيكون معاكى مزعج علشان اصلا مش هتفهمى كلامه يعنى من الاخر كأن وجوده زى عدمه.

- وعلى فكرة هو بياكل اى حاجة بس اهم حاجة اديله سلكتين سنان علشان ياكل بيهم.

-
من الاخر ولا واحد يتأمر ولا يتحكم فيكى ولا يشك فيكى ولا بليل يرميكى
ويروح يقعد على الكمبيوتر وشات بقى وبتاع وانتى عارفة الى بيحصل ولا حتى
هيسيبك ويروح على كافيه مع صحابه ولا يسيبك ويروح لوحده تانية(طبعا مش
هنقول مين اللى بيعمل كل ده لان كلنا عارفين انهم الشباب المصرى).

-
بالاضافة الى ان الزوج الصينى هيحل عقدة بنات كتير زى القصيرين هيحسوا
بطولهم والى عنيهم صغيرة هيحسوا بوسعها والهادين هيحسوا برغيهم .

-
اما انتى يالى متجوزة وتخنقتى من جوزك ومن طلباته وعدم اهتمامه بيكى وبنفسه
ومظهره الخارجى دلوقتى هيكون معاكى احسن محاميات علشان تخلعى وتشترى زوج
صينى وتريحى دماغك .

- وبعد كل الكلام دة اكيد عرفنا مميزات الزوج
الصينى وانه مرتب ومنظم ومش روتينى ومش رغاي ، وباقل الاسعار وضربنا السعر
بـ 500 جنيه بس.

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/url]
لا تنسوا التقيم يا اميرات


مُشاطرة هذه المقالة على:redditgoogle

تعاليق

avatar
في 04.07.11 0:41كليوباترا
ايوه كده ردوا لينا كرمتنا علشان كان موضوع الزوجه الصينيه ده مبهدلنا ههههههههههههههه ميجيبها الا منمن رديتي للاميرات كرامتهم محدش احسن من حد ههههههههههههه تسلمي يا قمر
avatar
ههههههههههههه
واحلي حاجه انه صيني يعني هنحطه في النيش
roro25285
ههههههههههههههههههه
بس المشكله انه لو عطل مالوش قطع غيار وماحدش هيعرف يصلحه ماهو صينى بقه
تسلمى يامنمن
avatar
في 04.07.11 2:47monaalunaa
ميرسي يا بنات
avatar
ايوة كده يامنمن وعلى رأى المثل ولا تعيرنى ولا اعيرك ده الصينى طايلنى وطايلك ههههههههههه
avatar
فعلا الحاجات الصيني ملهاش قطع غيار هيبقي مشكله هههههههه
avatar
في 04.07.11 13:48monaalunaa
عسل يا بنات
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى