منتدى وصفات كليوباترا دخول

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

انترنت مجانااااااا

شاطر

21062011
انترنت مجانااااااا

اميراتي وحشتوني انا جيبللك عروض انترنت للمنزل حلوة اوي انا بشتغل في شركة اتصالات لخدمات الموبايل والانترنت وعندنا عروض جامدة هتعجبكم عندنا ال512 بسعر 75 بدل من 95 وعندنا ال1 ميجا بسعر 100 بدل من 140 وعندنا روتر هدية ويرليس (لاسيلكي)فوربورت(اربع مخارج)وعندنا كمان 3 شهور تدفع 50% من قيمة الاشتراك ومفاجات تانية كتير اللي يحب يشترك معانا يقولي في الكومنت وانا هبعتلة رقمي ونتواصل يارب عروضنا تعجبكم

تعاليق

فاطمة الزهراء
ماشاء الله
ربنا يكرمك يارب ويوفقك
طيب حبيبتى هو انتى من المنصورة ولا ايه وهو اصلا ينفع للمنصورة
عرض جامد تسلمي يا قمر طيب الروتر الوير ليس عندكم ماركاته ايه وسعره الله يخليكي وانتم فين في القاهره ولا فين يا توتا تسلمي يا قمر يارب يوفقك يا حبيبتى يارب وحاولي تنزلي لينا عروض اكتر والاشتراك بتاع اليواس بي عروضه ايه الشهريه وكده فهمينا اكتر يا قمر
ياريت كمان توضيه لل1 ميجا ب 100 لو مثلا ادفه 3 شهور و لا ايه بالضبط
و بالنسبه لعروض اليو اس بي؟؟؟
السلام عليكم
شكرا على العرض
بس ياريت توضحلنا اكتر عن العرض
وعن شروط الاشتراك
وشكراااااااااااااااااا
roaa2010
عرض جميل
ربنا يوفقك
sweetmannga
شكرا يااميرات علي تشجيعي بصوا الاشتراك بيكون بالبطاقة ناخدها اسكنر وتاخديها وانتي واقفة وبتملي ابلكيشن صغير بالاسم ورقم التليفون اللي هيدخل علية الخدمة وشوية بيانات تانية كدا صغيرة,,الشروط بقي انك متكونيش مشتركة مع شركة تانية ولو مشتركة مع(تي اية داتا)(لينك)وعايزة تغيري اتصالات يبقي تعملي حاجة كدا اسمها (كنسليشن نمبر) او تغيري رقم التليفون وفي رسالة صوتية بتيجي للي يتصل برقمك القديم يقولة علي الرقم الجديد..الشركة يابنات في بني سويف بس احنا ممكن نقدملك الخدمة وانتي في اي مكان في مصر احنا هنقدمللك من عندنا ولما الخدمة توصل نجبللك فني تركيب لحد البيت احنا موصلين لناس في اسكندرية والمنيا واماكن تاني بعيد,,عرض ال1 ميجا ب 100 بقي تدفعي اول شهر 140 وتاخدي 11 شهر ب 100 لكل شهر او تاخدي 6شهور وروتر هدية,,الروتر عندنا (تي بي لينك)(بليون)(اتصالات)وممكن انتي تشتري الروتر من عندك مفيش اي مشكلة..اللي عايز يسال عن حاجة تاني يقولي وانا هتاكد من اسعار الرواتر واقولكم علشان كل يومين بحال
نور حمص
Sad Sad Sad No

انا عندي نت بطيئ وغالي على الفاضي
sweetmannga
بطي؟ انتي مشتركة مع اية؟لو (تي اية داتا )يبقي اكيد لازم يبقي بطيء لو مش معاها يبقي انتي مش موصلة من الفيشة الرئيسية للتليفون في البيت..ولو عروضنا عجبتك تشرفينا وتشتركي معانا