شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
20062011
متى تظهر شخصيتك الشريرة ؟

كل منا يخفي في شخصيته جوانب كثيرة…؟؟

منها الشخصية الشريرة الكامنه داخل كل شخص فينا ؟؟؟

فهل تخفي أنت هذة الشخصية ؟؟

هل أظهرتها من قبل ؟؟

ولماذا تظهر هذة الشخصية ؟؟؟
يالة يا اميرات عاوزة اعرف ردكم وممكن تقيموني لو عجبكم
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

تعاليق

في 20.06.11 12:05كليوباترا
بصراحه بيبقي صعب ظهورها بس لما بتظهر بتبقي وحشه اوي انا نفسي مش بطيقها هههههههههههههههههههه بس ساعات الناس بتفضل تضغط عليكي لما تطقي بجد وتضطري تخرجي الوش التانى اكتر حاجه بجد ان حد يتدخل في حياتك بتبقي قمه القرف ولو اصروا بقي بتبقي عايزه تخنقيهم لانهم بيبقوا بيتكوا برخامه ده ممكن يطلع الوش الشرير بعض محاولات للتفهم لو مفهموش نطلع الوش مضطرين بقي هههههههههههههههههه
هههههههههههههههه صح يا كوكا
اعتقد ان شخصيتي الشريره وحشة جدا جدا جدا عشان كده بتحكم في اعصابي لابعد درجه لاني لو ظهرتها هخسر ناس كتيير
شكرا يا مني علي التوبيك الحلو
انا هادئة في طبيعتي
وحتى وقت بعصب بعيط بس سرعان ما روق
واكتر شي بخليني عصب هو غيرتي على حبيبي اذا شفتو عم يتزعرن هههههههههههههههه
بس بروق فورا قليل ما عصب

شكرا على الموضوع الحلو مني
ماما دايما تقول عليا عاملة زي موج البحر كل دقيقة بحال وبقلب في ثواني بس لساني لما بيقلب بيلدع هههههههههههههه انا مش بيبقي قصدي ازعل اللي قدامي انا ببق عايزة انرفزة زي مانرفززني بس مش قصدي اهانة يعني,,بس انشاءللة تفضل مستخبية الشخصية الشرسرة دي وماتطلعش ..موضوع حلو اوي تسلم ايدك
تسلمي يا سويت
صراحة اظهرت شخصيتى الشريرة مرة واحدة (لما صحبتى المقربة جرحتنى ضربتها بالالم على وشها
يا خبر يا هند طيب هي عملت ايه ؟ معلش اصل الفضول قتلني
في 25.06.11 20:14ضحية قلبي
بصراحة انا بطلعها لما بحس ان اللي حوليا مش بيقدروني او يقدروا اللي بعمله علشنهم ببطل اعمل اي حاجة و بقلب خالص و هما بعد كدة يجوا يسألوا بكل برود بتعملي كدة ليه و لما تشرحي يحسوا انك تافهة لما تزعلي من حاجة زي دي ممكن يكون عندهم حق بس مشكلتي اني حساسة زيادة شوية و المفروض يخدوا بالهم من ده
ههههههههههههههه تلسمي يا قمر علي الموضوع التحفة ده
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي