شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
08052010
[ اي حد عايز عضويه اوريفليم مجانيه لاخر الشهر يلا الحقو العرض وده غير عرض مضاعفة النقط يعني النقطه بنقطتين فرصتك لاكمال برنامج الترحيب يلا بسرعه اعملو عضويات واي حد عايز يعرف اخر العروض يراسلني علي الايميل من علي بياناتي الشخصيه او لينك الموقع بتاعي من البيانات الشخصيه تليفون ومن عنيه التنين السلام عليكم ورحمة الله اقدم لكم كتالوج شهر مايو مميزات العضويه 1_ خصم 23%علي جميع المنتجات غير العروض الداخليه 2_برامج ترحيب بالعضاء الجدد هداياها تحفه 3_مكافئات تصل ل2100 جنيه 4_هدايا شهريه كل ماهو عليك عرض الكتالوج علي كل من تعرفهم
2010
بصورة واضحة
اضغطى على الصورة للتحميل وتصفحيه مثل الكتالوج الحقيقى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

حملة يوليو 2010 واقوي برنامج ترحيب في صيف 2010
ولاول مرة في تاريخ اوريفليم مصر
برنامج الترحيب علي 50 نقطة فقط
بالاضافة الي حملة اشتري واشترك
بمعني العضوية مجانية علي اي مشتريات من اوريفليم ولو نقطة واحدة
استمتعوا باقوي حملة وبرنامج الترحيب لمدة 3 شهور علي ال 50 نقطة
واليكم صور برنامج الترحيب
برنامج الترحيب للشهر الاول كما يالصورة التالية

وبرنامج الترحيب للشهر الثاني كما بالصورة التالية

وبرنامج الترحيب للشهر الثالث كما بالصورة التالية

برنامج الاعمال للاعضاء القدامي

علي ال 200 نقطة هدية رااائعة كما بالصورة التالية

استمتعوا مع احلي صيف واحلي عروض من اوريفليم
وانتظروا منا كل جديد

[/center][/quote]

عدل سابقا من قبل رشا طاهر في 23.07.10 15:41 عدل 2 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

تعاليق

خلاص بعت ليكى رساله خاصه والبانر اهه ولما تضيفي قولي ليه هضيفك علطول
انا كل ما بعمل للبنر بتاعك كوبي بيطلع رساله بتقول النسخ للاعضاء فقط طيب ما انا عضوه وكنت متصله وانا فعلا منتدايه وضعته في اضف موقعك ونزل علي جوجل وعلي الياهو وبعملو اشهار في منتدي الاشهار ولو عندك طريقه عرفيهاني وانتي ما شرحتليش ازاي هعمل التبادل الاعلاني انا زي ما قولتلك انا عامله علي الصفحه الرئيسيه تبادل اعلاني ادخل فيها واعمل موضوع جديد واحط المنتدي بتاعك والبنر وازاي انسخه من عندك وهو ممنوع النسخ
لا مش قصدى كده انا هفتح لك النسخ من عينيه مش بتعملي اضافه موضوع في التبادل الاعلانى بتعملي اعلان علي البوابه ادخلي علي البوبابه هتلاقي التبادل الاعلانى ومربعات جنب بعض لو عرفتي اوك لو مش عارفه خلاص مش مهم وهما بيدخلو علي المول بتاعك كده كده فتحت النسخ خلاص
انا عامله عضوية بالفعل بس بقالى يمكن سنه مااستخدمتهاش المفروض اعمل ايه لو عاوزة اشترى حاجات
??????? ??? ????? ?????? ?? ????? ????? ??????? ??? ????? ???? ?? ??? ??????? ????? ?? ?????? ?? ??????? ????? ?? ???????? ?150 ???? ??????? ????? ????? ?? ??????? 60%??? ???? ?? ???????? ??? ?? ????? ????? ??150 ???? ???????? ???? ????? ??????? ????? ?????? ?????? ????? ???? ????? ?? ???????? ????? ??????? ?? ?? ??????? ???? ?? ????? ??????? ??????? ???? ??????? ??? ??????? ???????? ???? ???????? ??? ????? ???? ???? ?? ??? ??? ????? ???????? ????? ?? ??? ??????? ????? ??? ??????? ?????? ??????mrfm_4@yahoo.com?? ????? ??? ??????? ?????? ??? ????? ??????? ????? ?? ???????? ???? ????????? ??? ???? ??? ??????? ????????? ???? ???? ??????? ?????? ??????? ??????? ????? ???? ?? ????? ????? ???? ??? ????? ??????? ?? ??????? ??? ?????
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي