المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 16 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 16 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
23052011
كنت عايزة اعرف اية الماركات الكويسة فى الاجهزة الكهربائية اللى العروسة بتجبها وكمان عايزة اعرف احدث حاجة بتنزلها الشركات ولو ممكن الاسعار لو سمحتوا
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive
تعاليق
في 24.05.11 21:11كليوباترا
يارب يخليكم لبعض يا احلي اميرات بصي يا قمر انا بردوا حسه وايت ويل حلوه اوى وايمي انا معاها في رايها مامتى لسه شاريه تلاجه ايديال يا بنات مش حلوه خالص معرفش حصلهم ايه بصراحه وجايباهه كبيره وغاليه بس حتى الضمان مش عارفين يحلو ا المشكله خالص وانا شايفه ان الثلاجات بتاعت وايت ويل شكلها محترم بس معرفش بصراحه مجربتهاش بالنسبه للباقي معنديش خلفيه اوي بس الغشالات ايديال زانوسي حلوه اوى ويونيفرسال قي البوتاجازات سمعت عنهم بردوا اصلي من الاجيال اللي متجوزه من زمان فالحاجات كلها بصراحه اتغيرت ههههههههههههههههه نورينا يا قمر يارب يتمم ليكي علي الف خير يارب
في 25.05.11 12:10فاطمة الزهراء
ربنا يتملك على خير يارب
انا كمان كل حاجه اتغيرت عليا جدا
ماشاء الله الاميرات قايمين بالواجب
في 25.05.11 12:54abeermohamad
متشكرة اوى ياجماعة بجد انا مبسوطة اوى انى اشتركت هنا بس عايزة اسالكم عن البوتاجاز ان سالت لاقالولى ان فرش احسن عشان فيه مفتاح للشوية لوحدة ومفتاح تانى للفرن يعنى ممكن اشغلهم الاتنين مع بعض اما يونيفرسال مفتاح واحد بس ياما اشغل الشواية ياما الفرن اية رايكم
في 25.05.11 13:46كليوباترا
بصي انا مش عارفه موضوع فريش كماركه بس افضل طبعا الشوايه لوحدها والفرن لوحده لو الماركه كويسه توكلي علي الله بس انا بسمع يونيفرسال علطول بس الافضل موضوع الشوايه ده بيبقي مهم اوى بصراحه يارب حد يرد عليكي في موضوع الماركه ده
في 25.05.11 16:11emy ghanem
انا الصرحة مش شوفت حد خالص عنده بوتجاز فريش الفريش ماركة موجودة ولو حد اشتراها هيبقى عشان سعرها رخيص مش اكتر لكن اليونيفرسال بجد بجد جهاز ميه الميه هو عندنا وعند كل قرايبى حتى صحابى اللى اتجوزوا زمان ودلوقتى كله عنده يونيفرسال
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي