شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
29042010
لعمل حمام مغربي متل المغربيات يجب تعرضي جسمك للبخار لمدة 30 دقيقة و بعدين تخدي كمية من الدلكة و تخلطيها مع شوية صبون مغربي و تدهني جسمك كلو معدي وشك و تسيبي نفسك مدة 15 دقيقة و بعدين تشطفي جسمك من الدلكة و تجيبي اليفة المغربي تحوطيها فماية سخنة بعدين تليفي بها جسمك بحركات دائرية لحاد متشيلي كل الجلد الميت و تشطفي جسمك كويس بعدها تجيبي الطين المغربي و تخلطيه مع شوية لبن لحد متحصلي على عجينة متمسكة و تحطيها على جسمك و وشك لمدة 15 ساعة و تشطفي جسمك كويس
و حمام الهنا او زي ما بنقول احنى المغاربة بصحة و راحة
فمن لها الرغبه
وصادقه في الشراء تراسلني علي الخاص
جمله او قطاعي
علي حسب الرغبه وممكن اوفركميات كبيره لتاجرات
والله يوفق الجميع

مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

تعاليق

الف سلامه عليكى انا قلقت الله عليكى وقلت انتى اكيد تعبانه الف سلامه ويا رب خير الف سلامه يا حبيبتى
الله يسلمك يا حبيبتي و مرسي اوق على اهتمامك انا بجد بحبوكو قوليلي يا حبيبتي انا ليه مش بقدر ارد على الرسايل الخاصة الي بتوصلني و شكرا ليكي
ازاى عندك ارسال الرد جربى كده تانى انا ظبط حاجه عندى يمكن ده اللي خلاها كده بصي كان لازم حد ادنى من المساهمات 30 علشان تقدرى تبعتى رسايل خلتهم عشره بس مساهمات علشلن خاطر عينيكى يا قمر
مرسي يا حبيبة قلبي متحرمش منك ابدا
الف سلامة عليكى بس ممكن تحطي الاسعار لو سمحتى
ربنا يوفقك
تسلم ايدك يا جميل اشتريها ازاى؟
في 26.09.10 0:24الملاك البريء
انا كمان فرحي قرب اوي يا قمر وعايزه اعرف ازاي اشتري الحاجات دي واعرف اسعارها انا من اسكندريه وعضوه جديده معاكم بليز اللي يعرف حاجه يدلني بجد انا وحيده خالص ومش اعرف اي حد يقولي عشان كده لجاتلكم بليز ممكن تساعدوني
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي