emy ghanem
اميره فضيه
اميره  فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :
21042011
ازيكم حبايب هارتىىىىىىىىىىىىىىىىى
ايه رأيكم نفك الملل ونضحك شوية
انا عايزة كل سكر منكم تدخل تقول عن موقف محرج حصلها فى حياتها انا هبدأ
فى مرة كنت خارجة مع واحدة صحبتى وماشيين نتفرج على الهدوم فى المحلات وكدة وعمالة اشاور ليها وجتفجأة زحمة وانا بشد ها عشان تشوف الفيست اللى انا شفته من غير ما ابص ليها وبعدين بس\الها رأيك ايه لقيت واحدة تانية خالص غير صحبتى بتبص ليا وبتضحك اووووووى انا مش هقولكم ايه شعورى بس كان الشكل العام تحفةةةةةةةةةةة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ها كل واحدة تدخل تقول موقف حصل ليها بالتفصيل ومش تخافوا مش هضحك اوى يعنى عشان مش تتقصف هههههههههههههههههههه
مُشاطرة هذه المقالة على:redditgoogle

تعاليق

فاطمة الزهراء
في 21.04.11 18:57فاطمة الزهراء
حلوه قوى الفكره دى يا ايمى
وجميل قوى الموقف الى انتى وقعتى فيه ده انا متصوره شكلك
انا عن نفسى فى مواقف كتير جت فى دماغى خاصة بسبب جنه وهى صغيره كانت بتوقع الواحد فى مواقف اصلها شقيه جدا
فى موقف فى دماغى قوى دلوقتى وحبقى اكتبلك كم موقف كمان بعدين
مره كنت فى اجازه فى مصر وكانت جنه عندها سنتين كنت واقفه على الرصيف مستنييه بابا عشان يجى ياخدنا بالعربيه وانا مركزه مع العربيات وماسكه جنه فى ايدى وكان فى انسه واقفه جنبنا وفجأه لقيت الانسه دى بتصرخ ببص لقيت جنه رافعه جيبت الانسه دى لفوق ورجلها باينه كلها
فنزلتها من ايدها بسرعه بقولها ايه الى انتى بتعمليه ده قالتلى
ايه كنت عايزه اشوف الجزمه بتاعتها
سندريلا 17
في 21.04.11 22:08سندريلا 17
فكره حلوه اوي
انا هحاول افتكر
واجي اقولكم
soso2010
في 21.04.11 23:49soso2010
أنا كنت بصيف مع أسرتى فى إسكندرية فى فندق راقى فى منطقة كليوباترا وحبيت أنزل الريسيبشن عشان أتفرج عالتليفزيون مع أسرتى وونا داخله الأسانسير شفت واحد تونسى ماسك ثعبان ومن غير ما أفكر صرخت (إيه ده , إيه ده) وطرده عامل الأسانسير من وسط إخواته التوانسه وشخط فيه وقاله بلاش كده يأخى وقبل ما يخرج كنت شفت الثعبان بوضوح و إتأكدت إنه مجرد ثعبان لعبة مصنوع من حلقات خشب وفطست على روحى من الضحك وعلى فكرة هو الظاهر كان قاصد يفزع الناس لأنى إما نزلت الريسيبشن لقيته لسه ماسكه والثعبان ده بيتباع فى إسكندرية وشفته فى السوق .
وبعتذر للإخوة التوانسه أصحاب الثورة الشقيقة لأنى خضيت إبنهم وضربت السياحة .
soso2010
في 22.04.11 0:54كليوباترا
هههههههههههههههههههه شويه مواقف جامده بجد لذيذه اوى اوى هفتكر واقولكم مفيش حاجه في دماغي دلوقتى
في 22.04.11 13:29rania2000m
هقولكم على موقف حصلي في سيتي ستارز في مصر كنت بتفرج على ساعة وعجبتني اوي ومتحمسة جداا وانا بنده لاختي عشان اوريهالها ولسه بقرب عشان اشاورلها عليها طااااااخ اتخبطت في الفترينة اتاري في لوح زجاج كبير جداااااااااااا بس مش باين وبأه اللى رايح واللى جي بيضحك وانا رغم ان الخبطة وجعتني بس وقعت من الضحك
ههههههههههههههههههههههههههه
فاطمة الزهراء
في 22.04.11 15:14فاطمة الزهراء
مواقف زى العسل ربنا يكرمك يا ايمى على الفكره دى الواحد بيدخل عشان يضحك شويه
وبجد الاميرات عسل طريقتهم وهما بيحكو جميله قوى
تسلمو يارب كلكم
في 24.04.11 13:07emy ghanem
تسلميلى يا بطتى انتى وكل حبايب قلبىىىىىىىىىىىىىىىىىى ومستنية كمان وكمان المواقف كلها جامدة بجد وموقف جنة عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل فكرتنى بأختى كانت صغيرة وفى فرح بنت عمتى قعدت لزقت ليها وبقت كل شوية ترفع الجيبونة وتبين رجليها كانت عايزة تشوف ليه منفوشة من تحت كدة
فاطمة الزهراء
في 24.04.11 15:19فاطمة الزهراء
الاطفال فعلا بيكون لهم مواقف زى العسل عشان بتكون بتلقائيه وبراءه مع ان الجيل ده ماعدش فيه براءه خالص
malakmohamed
في 24.04.11 22:25malakmohamed
هههههههههههههههههههه المواقف كلها تجنن بصراحه وانا اتعرضت لموقف زيك اكد يا ايمى هحاول افتكر مواقف تانيه واكتبها تسلمى يا قمر