شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
10042011
السلام عليكم انا عندي سؤال لدكتور الاسنان هو عندي التهابات في الفك واحتاج له علاج بالاعشاب ومحتاجة اعرف اسباب هذه الالتهابات
وعندي سؤال لدكتور العظام انا عملت عملية في كفة ايدى بسبب دكتورة التوليد ضربت لى الكانيول غلط فالبنج تركز تحت جلدي وحقن الطلق فاحدثت لى تليف تحت الجلد فانا لا زال التليف موجود منه هل يحتاج عمليه ولا بالعلاج يمشي وأسم العلاج وكم المدة عااااجل لو سمحتم وشكرا جزيلا
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

تعاليق

في 10.04.11 21:56فاطمة الزهراء
ان شاء الله يكون معانا دكتورة عظام وترد عليكى
وربنا يشفيكى يارب
في 10.04.11 23:27كليوباترا
معلشي اتاخرت عليكي انا عايزه شرح واضح للالتهاب يعنى فين بالظبط واحمرار وحرقان ولا ايه بالظبط معلشي وضحي ليه اكتر علشان اقدر اقولك بالظبط ومن اد ايه وكمان في اللثه ولا الفم كله وانتى ولدتى من اد ايه يا قمر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وهحاول اشوف دكتور عظام ربنا ييسر يارب
في 11.04.11 10:40قراني منهجي
بالنسبة لالتهابات الفك فانا الالم كان بيسمع في اذني وذهبت لدكتور الانف والاذن والحنجرة قال ان السبب من التهابات في الفك بس مفيش اعراض تاني غير اني من غير ما اعمل مجهود في فمي يكون فيه الم ومقدرش اتكلم مع اي حد يعني بوضوح لو متكلمتش ساعات وجيت اتكلم نصف كلمة بحس فيه مجهود في فكي كاني بتكلم ليا خمس ساعات متواصلة اما بالنسبة لايدي فانا ابني عمرة سنه وشهرين من ساعة الولادة موضوع ايدي 1-2-2010 وعمليه ايدي كانت 1-3-2010 وسنة كاملة متواصلة وانا اتناول على ايدي دكاترة مضاد حيوي فتعبت ولا زال الام يراودني وبواقى التليف في ايدي
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي