منتدى وصفات كليوباترا دخول

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

smile shop كيراتين برازيلى اصلى خالى من الفورمالين لاى طول شعر متخصصة الكيراتين تصلك منزلك فقط 650 ج

شاطر

07032011
smile shop كيراتين برازيلى اصلى خالى من الفورمالين لاى طول شعر متخصصة الكيراتين تصلك منزلك فقط 650 ج

smile shop
مفاااااااجأة عرض مارس ،، الكيراتين
البرازيلى الاصلى الخالى من الفورمالين لاى طول شعر بالاضافة لمتخصصة الكيراتين
تصلك منزلك فقط 650 ج والكمية محدوده

انا لقيت العرض دا علي الفيس يا بنات وسعره جميل جدا
وانا عارفه ان فيه بنات بتدور عليه
اللي عايزه تبعتلي علي الخاص اديها الرقم بتاع الشركه لان ممنوع وضع ارقام تليفونات في قسم المول
وانا والله بعمل كدا في مقابل خدمه الاعضاء ومليش اي دخل بالموضوع او ربح

روان

تعاليق

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
طيب يا رورو انا مش عارفة اوصلك ازاي او اوصل للمول ازاي انا بجد محتاجة كيراتين اصلي من غير فورمالين لأني جربت اللي فيه فورمالين ومكملتش كنت هموت من الدخان بسببه انا قربت اتجوز ومشكلة شعري خنقاني اوي مش عارفة ياريت تبعتيلي وسيلة اتصال ارجوكي شكرا ليكي جدا وربنا يوفقك

بصي هتلاقي فوق في اول الصفحه كلمه رساله جديده هتضغطي عليها هتلاقيني حطالك الرقم
هو مش موضوع فرد
لا علاج , بيرجع الكيراتين اللي اتفقد من الشعراية على مر الايام
وبتحسي انه احسن كتيييير
والهيشان والتقصيف

انا هعمل العلاج دة
وقبل الزواج هعمل العلاج والفرد لان شعري مموج

مهما اغسل شعري بقى يبان كانه معمول سيشوار وفير

عشان الدلع وكدة بقى

انا عارفه هبدا اعالجه في السنه اللي قبل زواجي علطول انا بعالجه الوقتي بوصفات طبيعيه
اخبارك ايه مع خطيبك الوقتي اتاقلمتو ولا لسه يارب تكونو بخير طمنيني

والله الحمد لله يا روان
احسن كتير في تغير 180 درجة من اول يوم الخطوبة الحفلة يعني
بس انا دورت كتير على الموضوع اللي كنت كتباه مش لاقياه

وعلى فكرة
البنت نزلت عرض جديد بمناسبة عيد الام
وخلته 550
ياجماعه ارجوكم ممكن حد يبعتلى تليفون البنوته دى وعايزه اسال هو لما انتم عملتوه فرد معاكم انا باذن الله هتجوز بعد3شهور وعايزه اعمله بس يكون عند واحده بجد عندها ضمير وكويسه وحاجاتها مضمونه وانا بثق فى المنتدى ومادمتم بتقولوا عليها كده تبقى هيا فعلا ممتازه ارجوا الافاده بجد لانى مش عارفه اوصل ليها ازاى وربنا يصلح حالكم كلكم يابنوتات كيلوباترا وكل اللى مشترك فى المنتدى وبنات المسلمين اجمعين
ياجماعه ارجوكم ممكن حد يبعتلى تليفون البنوته دى وعايزه اسال هو لما انتم عملتوه فرد معاكم انا باذن الله هتجوز بعد3شهور وعايزه اعمله بس يكون عند واحده بجد عندها ضمير وكويسه وحاجاتها مضمونه وانا بثق فى المنتدى ومادمتم بتقولوا عليها كده تبقى هيا فعلا ممتازه ارجوا الافاده بجد لانى مش عارفه اوصل ليها ازاى وربنا يصلح حالكم كلكم يابنوتات كيلوباترا وكل اللى مشترك فى المنتدى وبنات المسلمين اجمعين

بعتلك الرد علي الخاص
يا جماعة والله البنت دي امينة جدااااااااا
وبتراعي ربنا جدااااااااااا جدااااااااا
وعندها ضمير

في احسن من كدة بقى

والكيراتين اللي عندها خالي من الفورمالين

ولا ذرة فيه

يعني اعملوه عندها وانتم مطمنين
يا جماعة انا عملت الكرياتين دة الي من غير مادة الفورمالين وجبت احسن نوع وللاسف محستش بفرق واضح في شعري بجد خسارة فلوس الكرياتين وخسارة فلوس عمايلو عاملين شهرة عليه علي الفاضي وبيقولك بيغذي الشعر وهو اصلا وقع شعري كمان