المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 15 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 15 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
01032011
ازيكم يا احلي اميرات جالي طلبات كتير محتاجين يعرفوا هل حمام الثلاث حلو فعلا زي ما الناس بتحكي ولا لا والنتيجه وكل حاجه وعن الامان هناك وممكن يكون مكشوف لحد ولا ايه انا بصراحه سمعت عنه بس سمعت كده وكده فخفت يكون بردوا في حاجه مش مظبوطه عايزه تجاربكم بالتفصيل اللي راح يشرحلنا المكان فين وايه اخباره وبكام ونطيف ولا ايه بالتفصييييييييييييييييييل مستنيه العرايس والاميرات الحلوين اللي معانا ولو في اماكن تانيه زي البيوتى سنتر او الاوتيلات سمعت انه موجود في كل الفنادق الكبيره كمان تحفه عايزين الاسعار واي معلومات تفيد كل العرايس يا بنات
Very Happy Very Happy Very Happy مكسوفه مكسوفه شكرا شكرا

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 02.03.11 14:36 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على:diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive
تعاليق
كوكو انا بصراحه سمعت عنه انه حلو ونضيف لكن مش سمعت حاجه تانيه
تسلمي يا مالك يا ريت كله يشارك علشان البينات اللي بتتجوز عايزه تعرف اماكن ولو واحده بتعمله في البيت يقولوا بردوا تسلمي يا قمر علي مشاركتك ومروروك
بصى يا كوكو انا عملت ماسك فى البيت وقت جوازى وبعمله  دايما  حلو اوى اوى بيخلى الجسم ناعم وابيض هو عبارة عن رده وعسل ولبن بودرة ومياه ورد ولمونه يدهن بيه الجسم كله ويتسب نص ساعه وبعد كدا تفركيه بجد فظيع يارب اكون افتدكم 
تسلمى يا قمر ربنا يكرمك يارب ربنا يكرمك ويفيد كل العرايس
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي