وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

الغربه هل تزيد الحب والترابط بين الازواج ام العكس؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
24012011
مُساهمةالغربه هل تزيد الحب والترابط بين الازواج ام العكس؟

سؤال للمغتربات الاحساس بالغربه هل هوه بيزيد الحنان بين الازواج وبيحسوا انهم لوحدهم وبيتحول الزوج حتى لو كان جاف للحنان ام يتحول للاحساس بانها لوحدها وملهاش اي مفر وبيتعامل معاها من المنطلق ده موضوع للنقاش لان كتير بناتنا بتتجوز وتسافر وتواجه الحياه مع زوج يعتبر غريب عنها في البدايه طبعا الموضوع بيعتمد علي الشخصيه اساسي كبعا بس هل الغربه ليها علاقه بالتغير للافضل او الاسوأمش شرط في بدايه الزواجممكن يسافروا بعدين هل بيتغير الزوج للاسوا ولا للافضل ونفس الكلام للزوجه موضوع للنقاش من خبرات اللي حولكم وقصص للحياه شكرا بحبكم بحبكم بحبكم
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

الغربه هل تزيد الحب والترابط بين الازواج ام العكس؟ :: تعاليق

أكيد كل أتنين وليهم ظروف بس لو الزوجه أتقربت لزوجها أكيد هتلاقي منه أنه أقرب حد ليها والعكس كمان ف الغربه مبتلقيش حد جنبك ف تعبك وكل الاوقات غيره وعن نفسي أنا كنت بلاقي زوجي قريب مني ف كل الاوقات وحتى لما كنت أخرج من المستشفى ومعايا بيبي محتاجين رعايه كان هو اللي بيقوم بكل حاجه بدالي ويهتم بيا وبالبيبي كمان دي حاجه أنا منسهاش ولو ف تعبه كفاه الله الشر بيلاقيني أرق من أي وقت لانه مليش غيري ولانه معايا بيكون جدع أوي وأتمنى للجميع السعاده وأن يكون أقرب حد ليها هو زوجها ........
طب والمخطوبين
ربنا يخليكم لبعض يارب ويحميه ليكي ولبيته امين يارب العالمين

نودا المخطوبين لسه هي متغربتش معاه قصدك ايه مش فاهمه قصدك
اهههههههههههههههههههههههه

انتى قصدك يا كوكو ان الاتنين مسافرين مع بعض

كنت بحسبك بتقولى هو مسافر وهى هنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية