منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
17012011
يا بنات ديه شهاده هنتحاسب عليها اي بنوته اشترت من سمر او اى حد على المول علشان نشجع الشغل الحلو والبنات اللي بتجيب سعر حلو ارجو الاهتمام باضافه كل اللي حسيتوه المعامله والمنتجات علشان ده مهم جدا وربا يبارك لكل بنت بتحاول تساعدنا بموضوع او منتجات لازم نظهر الحلو والوحش علشان باذن الله المول مش هيتعرض اي منتجات اي منتجات هيبقي مشكوك في امرها او اتكررت شكوى معينه هيتحذف طبعا وهيغلق ارجو اي بنت عندها اي مشكله توجه رساله ليه مباشره ده موضوع عام مثبت لكل منتجات المول ارجو الاهتمام
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
شكرا يا سمارا
انتي زوق بجد والله
تعبتي نفسك وخلصتي الفلاشة بردو وفتحتي المنتدى
هههههههههه

يارب الحاجة دايما تعجبك

وانا هجيب لمامتي وحماتي كريم بوندز اللي اخدتي منه هداية عيد ميلاد
ايه رائيك
هدية مناسبة ؟
ربنا يكرمكم جميعا يارب تسلم ايديكى يا سمر وسماره وربنا يوفقكم جميعا للخير
ميرسي يا كليوبترا
ربنا يسمع منك يارب
انا اشتريت من سمورة مباشرة لاني من الاسكندرية وبجد الحاجات تحفة انا كانت اول مرة اتعامل عن طريق النت و بجد حاكررها باذن الله من اول مرة اتصلت بسمر راح خوفي خالص
انا اشتريت منها بودر ميكس برجوا طلع تحفة من و هو في العلبة و لما حطيته كان جميل اوي اوي
كمان باليت او جي بدرجتينه الايشادو رائع و درجاته كمان احلا من الصور بكتير انا جبت واحدة واختي واحدة وبجد الاتنين حلويييييين .
اما بقى الماسكرا بتاعة ماكس فاكتور false lash effect رائعة بجد .
والآي لاينر السائل الالماني تحفة وسهل الاستخدام جدا رسمت بيه و ظبطت .
الاي لاينر الكريمي جميل اوي وبرضه سهل اوي في الرسم بيه. شكرا جزاكى الله خيرا
ربنا يكرمكم كلكم يا بنات وباذن الله يوفق كل البنات الموجودين في المول وسمر ربنا يجازيها الف خير يا رب
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي