وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

مشكله المقعد الامامى بين الزوجه والحماه موضوع للنقاش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
15012011
مُساهمةمشكله المقعد الامامى بين الزوجه والحماه موضوع للنقاش

مشكله المقعد الامامى بين الزوجه والحماه
هل تعانين من هذه المشكله كتير بقابلهم بيشتكوا من الموضوع ده وبيسالوا الصح لو رايحيبن مشوار مين اللى تقعد قدام انا مش بقابل مشكله والموضوع عندى بسيط اوى انا بختار انها تقعد قدام طبعا لاسباب كتير اولا بعد تعبها كل ده ليه نحطها فى اخر اهتمامنا وده بيبقي عندها هى احساس مع السن بيحصل لكل الناس لما بتكبر وهيحصلنا كلنا والتفكير بيتغير وكمان بترفعي من معنوياتها وبتحسسيها ان الاحترامم موجود ومش عايزه تاخدي ابنها منها رسايل كتير من غير ولا كلمه حركه زي ديه ممكن تغير المعامله جدا بينكم لان الحده بتقل وتتحيلي عليها وطبعا في حماه بتساعد بردوا للامانه وفي حماه بتحسسك انه فرض عليكى انك تقعدى وري لا لازم تكون كمان الام بتساعد البنت بذوقها وتحسسها ان حب ابنها لمراته يسعدها مش مهم مين اللي يقعد في الاخر بس الاتنين لازم يعرضوا علي بعض وممكن المشوار كده ومشوار تاني كده الحياه تمشي ده رايي ممكن ميتفقش كتير عليه او يرفضه بس انا كمان بقول بين نفسي عامل تعامل والدنيا بتدور وتلف وزى المثل زمان مسيرك يا مرات الابن تبقي حماه

يارب اكون بتكلم فى نقطه من احد نقاط الخلاف عند الحموات والزوجات ولا ايه رايكم I love you I love you I love you
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

مشكله المقعد الامامى بين الزوجه والحماه موضوع للنقاش :: تعاليق

اكيد طبعا دي مشكلة او حاجة بتحصل كتير...في ناس بتاخدها ببساطة وفي ناس لأ...وفعلا في حموات بتعتبر ان الأمر ده اجباري انها تقعد قدام جنب ابنها ومراته أو خطيبته تبقي قاعدة ورا...انا بصراحة معرفش ايه الصح أو ايه الغلط بس لازم ناخد الامور ببساطة مش حتفرق مين اللي يقعد قدام ومين اللي يقعد ورا...لو الحماة عايزة تقعد قدام ايه المشكلة ريحيها مش حتخسري حاجة بالعكس انت كدة تكسبيها وتفرحيها بيكي عشان تبقي العلاقة بينكم كويسة اعتبريها زي مامتك وخلي بالك حماتك لما تكون فرحانة انتي حتلاقي جوزك او خطيبك فرحان والعكس صحيح فانتي الكسبانة في الآخر...طبعا ده رأيي الشخصي
معلش اذا كنت طولت عليكم
انا معاكى مليون فى الميه كلامك ده رايي انا كمان
متفقة معاكم .. الحماة تقعد قدام عادى جدا يعنى ..برضه هى الكبيرة والاصل وواجب احترامها
وفى كل الحالات الزوجة كسبانة .. سواء رضا حماتها او زوجها .. وفعلا الواحد ماينساش ان الايام هتلف و تدور وهنبقى فى نفس الموقف
لا طبعا هي في الامامي

مشكله المقعد الامامى بين الزوجه والحماه موضوع للنقاش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية