وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

اسعار قاعات القاهره واسكندريه 2011 ياريت تدخلوا تضيفوا الاسعار معانا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
04012011
مُساهمةاسعار قاعات القاهره واسكندريه 2011 ياريت تدخلوا تضيفوا الاسعار معانا

ازيكم يا احلي عرايس محتاجين نساعد باقي العرايس الاميرات معانا اللي عملت فرحها قريب ياريت تدخل تضيف لنا السعر والعدد والتفاصيل لو تقدر وان شاء الله نفيد كل العرايس وانا هحاول ادور علي الاسعار واجيبها ليكم ياذن الله واللي عندها بروشورات متصوره ياريت تصورها وتنزلها يبقي خير علشان نساعد البنات ونريحهم ونوفر عليهم اللف
وكمان اسعار كتب الكتاب واسعار القاعات الاسلاميه كل حاااااااااااااجه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مستنياكم
كاتب الموضوع : كليوباترا

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 06.01.11 13:14 عدل 2 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

اسعار قاعات القاهره واسكندريه 2011 ياريت تدخلوا تضيفوا الاسعار معانا :: تعاليق

شكرا يا جميل على المعلومات دي بس على فكرة مسجد النور اغلى من كده لان قريبتي كانت حاجزة فيه في شهر 10 وكانوا دافعين 1000 جنيه

يا جماه مش شرط اسعار القاعات الاسلاميه اللي يعرف قاعات يقول على اسمها حتى
ياريت فين الباقيين مش معانا عرايس ولا ايه
عن لسان Areg Elkhair معانا علي صفحتنا على الفيس يا بنات كتب كتابى كان فى شهر 7 كان فى مسجد حاتم فى الاسكندرية المفروض بتروحى قبلها باسبوع عشان تحجزى التكلفة 100 عشان القاعة وهى فى كراسى هى مش كبيرة تقريبا تستوعب 50 او 60 فردبس حواليها مكان كبير معظم الراجل يقفوا فيه وكمان 60 جنيه عشان الناس اللى بتنظف و35 جنيه عشان القسيمة ومحتاجة 4 صور للعروسة والعريس وصور البطاقة بتاعت الاتنين

علي لسان Shadw Ahmed انا عملت خطوبتي فقاعة في المنتزه فينيسيا كلفت ٦٥٠٠ الفرد كان ب ٦٥ لو مشتركه في نادي جرينلاند اللي جوا المنتزه,, لو مش مشتركة الفرد ب ١٠٠,,,, وطبعا شوفت ف الداون تاون اسعارها متقاربه مابين الفرد ب ٧٥ و طالع لحد ١٢٠..

ربنا يكرمهم وباذن الله الكل يشارك I love you I love you I love you I love you
merci 3ala 2s3aar 2lka3aat 2l2eslamaeya 2ly fe 2lkaheraaa bas momken law 7ad ye3raaaaf ka3aat 3adeya fe 2lkahera ye2ol plz plz me7tagaha darory
يارب يا مسهل الكل يشترك يا مروه وانا كمان هجيب قريب ليكم البروشورات واصورها من عنيه

اسعار قاعات القاهره واسكندريه 2011 ياريت تدخلوا تضيفوا الاسعار معانا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 4 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية