وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

اسعار قاعات القاهره واسكندريه 2011 ياريت تدخلوا تضيفوا الاسعار معانا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
04012011
مُساهمةاسعار قاعات القاهره واسكندريه 2011 ياريت تدخلوا تضيفوا الاسعار معانا

ازيكم يا احلي عرايس محتاجين نساعد باقي العرايس الاميرات معانا اللي عملت فرحها قريب ياريت تدخل تضيف لنا السعر والعدد والتفاصيل لو تقدر وان شاء الله نفيد كل العرايس وانا هحاول ادور علي الاسعار واجيبها ليكم ياذن الله واللي عندها بروشورات متصوره ياريت تصورها وتنزلها يبقي خير علشان نساعد البنات ونريحهم ونوفر عليهم اللف
وكمان اسعار كتب الكتاب واسعار القاعات الاسلاميه كل حاااااااااااااجه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مستنياكم
كاتب الموضوع : كليوباترا

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 06.01.11 13:14 عدل 2 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

اسعار قاعات القاهره واسكندريه 2011 ياريت تدخلوا تضيفوا الاسعار معانا :: تعاليق

ياريت يا جماعه لو حد يعرف اماكن القاعات الاسلاميه في القاهرة واسعارها ايه
ربنا يكرمك يا احلي مشمشه يارب بوتى نورتينا انا مش عايزه انقلكم بيطلع اسعار قديمه مستنيه التجارب معانا هتبقي احلي
مشمشه مجهووووووووووود رائع هعدل الصور الجديده باذن الله
law sama7to 2na bgd me7taga 2s3ar ka3at fe 2lkaheraaa pla 7ad ye2oly
ازيكوا يا بناتييييت أنا أول مرة أشارك فى المنتدى بس حبيت أشارك فى الموضوع ده عشان لقيته حلو اوى وهيفيد بنات كتيير ان شاء الله

بالنسبه لقاعات كتب الكتاب فى القاهره
1- مسجد النور بالعباسية ->650 جنيه 250 فرد شامله 100 جنيه رسوم مأذون وألبوم صور 36 صوره وسى دى عليها كتب الكتاب
2-مسجد الرحمن الرحيم ->1200 جنيه ده حجز القاعه بس ولو حبيتى تزودى اى حاجه بيبقى ليها رسوم تانيه
3- مسجد الشرطة -> 850 جنيه ده حجز القاعه بس ولو حبيتى تزودى اى حاجه بيبقى ليها رسوم تانيه
4- مسجد ابن الأرقم -> 250 جنيه
ديه كلها أسعار القاعات الصغيره اللى بتشيل 200 فرد ماعدا مسجد النور معرفش القاعه الصغيره فيه بكام بس بتشيل 150 تقريبا

يا رب أكون أفدتكم وكل سنه وانتوا طيبين
ربنا يكرمك يااااااااارب بجد نورتينا وياريت كل البنات تساعد زيك ان شاء الله الكل يستفيد وجزاكم الله الف خير

اسعار قاعات القاهره واسكندريه 2011 ياريت تدخلوا تضيفوا الاسعار معانا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 3 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية