وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

ليكوسيد ر 3%

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
03012011
مُساهمةليكوسيد ر 3%

بنات انا كنت استعملت مرهم ليكوسيد ر لبشرتي ايام الكلية وهو لتوحيد لون البشرة وبصراحة كانت نتيجته تهبل قشر كل ابقع الداكنة وبت بشرتي لونهاواحد وانا الوقتي ظهر عندي بقع حبوب كانت طلعتلي بعد الولادة وراحتوسابت مكانها بقع سوداء فحبيت استعمله تاني فقلت اعمل سيرش عليه الاول لقيت بعض النتايج بتقول له اضرار وبعضها بيقول اني حلو اوي فلو حد جربه وعمله مشكلة يقولي لانه بصراحة عجبني اوي اول مرة
كاتب الموضوع : ام يوسف
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

ليكوسيد ر 3% :: تعاليق

رد: ليكوسيد ر 3%
مُساهمة في 08.01.11 9:11 من طرف sara love mido
انا جبته واستخدمته لي ركبتي حلو جدا بس هو حامي شوية علي البشرة لانه مقشر قوي
مُساهمة في 10.01.11 0:40 من طرف radwa_3d
السلام عليكم
بصي انا بشرتي حساسه جدااااااااا مبحطش عليها اي حاجه ومع ذالك جربته مره ومحصلش اي اثار جانبيه بس مكنش باستشاره طبيب بس لما رحت لدكتور بعد كده قلي لا متستعملهوش تاني
وبنت خلتي بشرتها عديه استعملته مره وحده بس حصلها حروق ربنا يعفينا
فنصحتي ليكي بلاش تستعملي الكريمات دي الا بستشاره دكتور (( دكتور مش صيدلي ارجووكيي ))

ونصيحه تانيه الحجات الطبيعيه افيد بكتييير وحتى اسرع انا جربت كل حاجه
مُساهمة في 10.01.11 0:41 من طرف radwa_3d
السلام عليكم
بصي انا بشرتي حساسه جدااااااااا مبحطش عليها اي حاجه ومع ذالك جربته مره ومحصلش اي اثار جانبيه بس مكنش باستشاره طبيب بس لما رحت لدكتور بعد كده قلي لا متستعملهوش تاني
وبنت خلتي بشرتها عديه استعملته مره وحده بس حصلها حروق ربنا يعفينا
فنصحتي ليكي بلاش تستعملي الكريمات دي الا بستشاره دكتور (( دكتور مش صيدلي ارجووكيي ))

ونصيحه تانيه الحجات الطبيعيه افيد بكتييير وحتى اسرع انا جربت كل حاجه
مُساهمة في 10.01.11 1:31 من طرف بنت النوبه
هوه فعلا ليه اثار جانبيه فيما بعدانا استعملتو وضرنى ممكن تستعملى تريتوسبوت هايل للبقع بس بشد الوش شوهيه عشان كدا حطى معاه كريم مرطب او اسبوتلس صباح الخير يا اميرات
مُساهمة في 10.01.11 9:53 من طرف ام يوسف
انا كمان مشكلتي اني بشرتي حساسة بس ممكن تستعمليه مرة كل يوم 4 أو خمس أيام بس واستني هتلاقي الوجه قشر لوحده أنا كنت بستعمله لحد ما يقشر كنت بحرق وجهي بصراحة نتايجه حلوة بس ريحته مقرفة أوي

ليكوسيد ر 3%

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية