وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

ليكوسيد ر 3%

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
03012011
مُساهمةليكوسيد ر 3%

بنات انا كنت استعملت مرهم ليكوسيد ر لبشرتي ايام الكلية وهو لتوحيد لون البشرة وبصراحة كانت نتيجته تهبل قشر كل ابقع الداكنة وبت بشرتي لونهاواحد وانا الوقتي ظهر عندي بقع حبوب كانت طلعتلي بعد الولادة وراحتوسابت مكانها بقع سوداء فحبيت استعمله تاني فقلت اعمل سيرش عليه الاول لقيت بعض النتايج بتقول له اضرار وبعضها بيقول اني حلو اوي فلو حد جربه وعمله مشكلة يقولي لانه بصراحة عجبني اوي اول مرة
كاتب الموضوع : ام يوسف
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

ليكوسيد ر 3% :: تعاليق

رد: ليكوسيد ر 3%
مُساهمة في 03.01.11 20:15 من طرف كليوباترا
تسلمي يا قمر ربنا يكرمك
مُساهمة في 04.01.11 0:24 من طرف nodaa
لاء بصراحة مش اعرف
مُساهمة في 04.01.11 20:39 من طرف hob_allah
والله انا برضه جربته ومافيش مشكله منه بس اى حاجه بتزيد عن حدها بتتقلب لضدها فانتى برضه استعمليه وبلاش تستخدميه فتره طويله وقولى بسم الله الذى لايضر مع اسمه شئ فى الارض ولا فى السماء وهو السميع العليم
مُساهمة في 04.01.11 21:39 من طرف a.l.y.a.a
بصى يا ام يوسف انا مجربتوش بصراحه بس فى دكتوره امراض جلديه قالتلى على مرهم
مرتين يوميا لازاله البقع اللى بتعملها الحبوب وعملت سيرش عليها لقيت ناس كتيره بتشكر فيهscaro cream

ليكوسيد ر 3%

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية