منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

شاطر | 

موسوعه الوصفات المجربه للشعر تعالي ضيفي وصفتك للاهميه زالمساعده

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
02012011
مُساهمةموسوعه الوصفات المجربه للشعر تعالي ضيفي وصفتك للاهميه زالمساعده

ازيكم يا احلي اميرات ده موضوع زي الوصفات المجربه التانى بس ده خاص بالشعر كله يدخل يضيف انا عن نفسي جربت النخاع تحفه وكمان حمامات الزيت وقفت وقوع شعري الحمد لله بس مش بدهن بيه مجرد حمام زيت مجموعه الزيوت اللي استخدمتها كانت مجموعه من عند العطار زيت النخاع والثوم والخروع مع زيت الجرجير وعملت البيض الصفار حلو اوى والمايونيز تحفه بس بيحتاج غسيل حلو اوى براحه وممكن من تاني مره غسيل بس فعلا مغذى جدا جدا وياريت كله يدخل يضيف وصفته المجربه اللي عجبته للشعر
مستنياااااااااااااااكم
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

موسوعه الوصفات المجربه للشعر تعالي ضيفي وصفتك للاهميه زالمساعده :: تعاليق

بلاش يابوسبوس موضوع الشطة حبيبتى انتى متضمنيش ايه ال يحصل وزيت التوم هيتقل شعرك بسرعه متخافيش
تسلميلي يا مريانا يا حياتي وميرسي كتسر ليكي يا ملكتنا يا سكرة
حبايبى حبايبى ايه الشغل العالى ده انا بقى مش هعرف افيدكم نهائى لانى لسة بستعمل ولسة بشوف النتيجة استعملت النخاع حلو بس عملت 3 مرات بس وعليه البيضة وكدة كان مطرى شعرى جامد بس هو عايز مداومة اما زيت التوم لسة انا بعمله طبيعى على ايدى يعنى جبت زيت الكريستال كوباية كدة منه وحطيت فيه 15 فص توم كبير هما ممكن 10 بس الكترة حلوة برضه Very Happy وحطيت زيت لوز وخروع ومستنية بقى لما التوم يدوب كدة فى الزيت والزيت ياخد فوايد التوم كلها ابدا استعمله ولما تبان النتيجة يارب ان شاء الله هقولكم حبايبى
اولا بشكرك كتير حبيبتي كليوباترا علىفكرة اناكنت عايزة ابعت لك علىالخاص بس مش مسموح لي على العموم انا حبيت اطرح تجربتي انا بستعمل زيت النارجيل بشتريه من السعودية تقريبا بالجنيه ب7جنيه امسكو افضيه فكصرولة بعدين انضف واحدة توم كلها مش فص لاكلها ابشرها ناعم واحطها على الزيت لغاية لما احس انها ابتدت تحمر اطفي عليها لما تبرد اروح مصفياها لاني لانا عايزاه من الثوم اخدتو وبعدين ابتدي استعملو يوم ويومين لا والله نبتت شعر جديد فراسي وشعري نعم واما الطول لسا لاني لسا بستخدمها من شهر بس بجد دي انصح بيها البنات لانها بتطول وتنبت شعر جديد وتطول
ام الاولاد ابعتيلي علي http://www.wasafatcleopatra.com/contact
من عنيه الاتنين يا قمر وهانت هتفتح معاكي الرسايل خلاص قربتى معلشي علشان كان في ناس عملت مشاكل بس قربتى خلاص ومن عنيه الاتنين في اي طلب انا معاكى ومستنيه باقي التجارب يا بنات ضروري عايزينها موسوعه بجد علشان الكل يستفيد واللي جربت حاجه وجابت نتيجه حلوه تقووووووووووول

موسوعه الوصفات المجربه للشعر تعالي ضيفي وصفتك للاهميه زالمساعده

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 4 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية