منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

شاطر | 

موسوعه الوصفات المجربه للشعر تعالي ضيفي وصفتك للاهميه زالمساعده

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
02012011
مُساهمةموسوعه الوصفات المجربه للشعر تعالي ضيفي وصفتك للاهميه زالمساعده

ازيكم يا احلي اميرات ده موضوع زي الوصفات المجربه التانى بس ده خاص بالشعر كله يدخل يضيف انا عن نفسي جربت النخاع تحفه وكمان حمامات الزيت وقفت وقوع شعري الحمد لله بس مش بدهن بيه مجرد حمام زيت مجموعه الزيوت اللي استخدمتها كانت مجموعه من عند العطار زيت النخاع والثوم والخروع مع زيت الجرجير وعملت البيض الصفار حلو اوى والمايونيز تحفه بس بيحتاج غسيل حلو اوى براحه وممكن من تاني مره غسيل بس فعلا مغذى جدا جدا وياريت كله يدخل يضيف وصفته المجربه اللي عجبته للشعر
مستنياااااااااااااااكم
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

موسوعه الوصفات المجربه للشعر تعالي ضيفي وصفتك للاهميه زالمساعده :: تعاليق

وكمان في حاجة جديدة عملتها بقالي مرتين علي كل وصفة بحط شوية شطة صغيرين خالص وبقلبها فيها اوي لاني بسمع ان لشطة بتنبت الشعر
طب خدى بالك يابوسبوس الشطه مش مضمونه لازم تتاكدى الاول لانها حراقه على فروة الراس وانتى مش ضامنه اللى ممكن يحصل فى فروة الراس بعد الشر خدى بالك كويس من موضوع الشطة دا
ازيكم يا بنوتات انا لسة جديدة في المنتدي بس كنت متبعاه من زمان انا جربت حجات كتير جدا بس كان احسن حاجة كنت بعمل حمام زيت لشعري بجيبه من خضر العطار في الحسين مجموعة زيوت بحطها علي بعض
(الغار- الجوجوبا- الجرجير الثوم- السمسم) بس بصراحة شعري بطل يقع و كان في اماكن الشعر مكنش بينبت فيها طلع الحمد لله بس اهم حاجة انك تخليطيهم كلهم علي بعض قبل متستخدميهم و كل مرة لما تيجي تعملي تخدي الكمية المناسبة ليكي و تدفيها علي النار و تحطيها علي شعرك لمدة ساعة و هو ملفوف بفوطة مبلولة بمياه ساخنة بس اهم حاجة تدفي الزيت بس مش تحرقي او تغليه لانه هيفقد مكوناته و ممكن يتحول لحجات ضارة بالشعر و ربنا معاكوا هههههههههههه ادعولي[color:c3f1="blue"]
يعني رأيك بلاش موضوع الشطة دة يا مريومة اصل انا بصراحة نفسي شعري يتقل بسرعة
ما شاء الله عليكم احلي اميرات بجد تسلم ايديكم هى ديه المواضيع اللي بتفيدنا كلنا لانها فعلا بتضيف معلومه مهمه مش مجرد نقل تسلم ايديكم يا اميرات ومنورنى

موسوعه الوصفات المجربه للشعر تعالي ضيفي وصفتك للاهميه زالمساعده

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 3 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية