منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 18 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 18 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
emy ghanem
اميره فضيه
اميره  فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :
26122010
السلام عليكم

بجد بجد وحشتونى حبايبى

انا بقى عيزاكم تساعدونى وتساعدوا كل البنات فى موضوع بجد مهم اوى وهو ان فى بنات فترة خطوبتها بتوصل لسنتين او اكتر وممكن سنة وممكن اشهر وفى حاجات كل يوم بتطلع وانتم عارفين بقى النظام الام تفضل تخزن كل حاجة ادامها لبنتها لحد يوم جوازها بس طبعا انتى بتبقى محتارة لو جبتى حاجة دلوقتى يمكن قرب جوازك موضتها تروح وهكذا انا بقى عيزاكم تقولوا معايا ايه الحاجات اللى ممكن نعينها ونشتريها قبل الفرح يجى اكتر من سنة ومش تبطل وايه اللى مكن تبوظ من الركنة لحد الجواز وايه اللى ينفع يتخزن ويبقى احسن لو اتخزن بدرى يعنى مثلا طقم الشاى هو هو طقم الشاى بتاع السنة دى زى بتاع السنة الجاية ولا هيقدم وموضته هتروح طيب ملايات السرير بتهيقلى ملايات السرير مش بتقدم ولا موضتها بتروح طيب والبلاستيك كدة فهمتونى وطبعا من الحاجات اللى مش ينفع تتعان المكياج لان ليه صلاحية انا بديكم امثلة بس انا بجد الموضوع ده مهم عندى ولبنات غيرى وكمان ايه الحاجات اللى تبدأى بيها تجهزيها فى ناس بتبتدى بالمفروشات وناس بالنيش وناس بالبلاستيك كدة شوفوا معايا وتعالوا نرتب ايه الحاجات اللى ينفع تتعان بدرى وايه الحاجات الضرورية فى الاول عشان نخلص منها ماشى وتسلموا حبايب قلبى وطبعا اكتر ناس هتفيدنا اللى اتجوزوا وعندهم خبرة وياريت يفيدونا بالحاجات اللى كنا بنسمع عنها كويسة وطلعت وحشة وقدمت وباظت وتعبتها وطبعا يشمل كل حاجة سواء اجهزة معروفة وطلع فيها عيوب فناخد خبرة مش نجيبها وايه الحاجات الحلوة اللى تنفع تتجاب زى مثلا ايديال زانوسى الغسالة بيقولوا ان الايطالى هى اللى حلوة القديمة يعنى لكن اللى موجودة الوقت مش حلوة خاااااااااالص وهكذا ياريت تشتركوا معايا فى الموضوع ده يا احلى اميرات
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

انا مكسوفة مش عارفة اساعدك ياايمى انا ااااااسفة ماتزعليش
لالالالالالالالالالالالالا حبيبة قلبى ولا يهمك احنا لسة مش اتجوزنا مش عارفين حاجة لكن احنا عايزين اللى اتجوزوا وعندهم خبرة بس هما فين بقى :cry:
حلو اووووى اننا نستفيد من خبرة اللى أكبر مننا
شكرآ ليكوا
في 21.04.11 13:47emy ghanem
تقييم المساهمة: 100% (1)
تسلميلى ياقمر على فكرة انا عندى ليكم معلومة عن الثلاجة التوشيبا زى ما قالت دودى كلامها طلع صح بجد التوشيبا تحفة بجد وملهاش حل والضمان بتاعها عشر سنين وده دليل ان الشركة واثقة فى منتجاتها وعشان كدة عطت ضمان كبير وكمان الغسالة الوايت ويل مش كلها حلوة الموديل 10777 هو اسمه كدة انضف واحسن موديل فيها اماباقى موديلاتها مش قوى وكمان فيه منها موديلات جديد بس قطع غيارها غالية جدااااااااااااا يعنى يوم ما يحصل حاجة فى الغسالبة وحبيتى تغيرى قطعة غيار فيها هتدفعى اد حق الغسالة وطبعا البوتجاز اليونيفرسال ميه ميه واحسن انواع البوتجازات على فكرة المعلومات دى انا سألت ناس متخصصة فى الحاجات دى
وطبعا انا عايزة كمان تفاعل فين الباقىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
موضوع حلو اوي اوي اوي
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي