وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

موضوع مهم وضرورى اوى لكل البنات لازم تدخلوا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
26122010
مُساهمةموضوع مهم وضرورى اوى لكل البنات لازم تدخلوا

السلام عليكم

بجد بجد وحشتونى حبايبى

انا بقى عيزاكم تساعدونى وتساعدوا كل البنات فى موضوع بجد مهم اوى وهو ان فى بنات فترة خطوبتها بتوصل لسنتين او اكتر وممكن سنة وممكن اشهر وفى حاجات كل يوم بتطلع وانتم عارفين بقى النظام الام تفضل تخزن كل حاجة ادامها لبنتها لحد يوم جوازها بس طبعا انتى بتبقى محتارة لو جبتى حاجة دلوقتى يمكن قرب جوازك موضتها تروح وهكذا انا بقى عيزاكم تقولوا معايا ايه الحاجات اللى ممكن نعينها ونشتريها قبل الفرح يجى اكتر من سنة ومش تبطل وايه اللى مكن تبوظ من الركنة لحد الجواز وايه اللى ينفع يتخزن ويبقى احسن لو اتخزن بدرى يعنى مثلا طقم الشاى هو هو طقم الشاى بتاع السنة دى زى بتاع السنة الجاية ولا هيقدم وموضته هتروح طيب ملايات السرير بتهيقلى ملايات السرير مش بتقدم ولا موضتها بتروح طيب والبلاستيك كدة فهمتونى وطبعا من الحاجات اللى مش ينفع تتعان المكياج لان ليه صلاحية انا بديكم امثلة بس انا بجد الموضوع ده مهم عندى ولبنات غيرى وكمان ايه الحاجات اللى تبدأى بيها تجهزيها فى ناس بتبتدى بالمفروشات وناس بالنيش وناس بالبلاستيك كدة شوفوا معايا وتعالوا نرتب ايه الحاجات اللى ينفع تتعان بدرى وايه الحاجات الضرورية فى الاول عشان نخلص منها ماشى وتسلموا حبايب قلبى وطبعا اكتر ناس هتفيدنا اللى اتجوزوا وعندهم خبرة وياريت يفيدونا بالحاجات اللى كنا بنسمع عنها كويسة وطلعت وحشة وقدمت وباظت وتعبتها وطبعا يشمل كل حاجة سواء اجهزة معروفة وطلع فيها عيوب فناخد خبرة مش نجيبها وايه الحاجات الحلوة اللى تنفع تتجاب زى مثلا ايديال زانوسى الغسالة بيقولوا ان الايطالى هى اللى حلوة القديمة يعنى لكن اللى موجودة الوقت مش حلوة خاااااااااالص وهكذا ياريت تشتركوا معايا فى الموضوع ده يا احلى اميرات
كاتب الموضوع : emy ghanem
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

موضوع مهم وضرورى اوى لكل البنات لازم تدخلوا :: تعاليق

ااااه
تسلم ايدك يا دودو يا قمر علي المعلومه الجميله دي
وعلي راي المثل اسئل مجرب
ههههههههههه
@mishmisha2 كتب:
ااااه
تسلم ايدك يا دودو يا قمر علي المعلومه الجميله دي
وعلي راي المثل اسئل مجرب
ههههههههههه
هههههههههههههههههههه تسلمى يا مشمشة وربنا يوفقكم قولكم يا رب
جامد يا بنات ايمى نعمل دمج للموضوع ده مع الموضوع بتاع تجهيز العروسه ايه رايك لان الاتنين واحد نحطهم مع بعض
البنات اللى شاركونى موضوعى وردوا عليا انا بجد بستفيد منكم والله خالص ومتأكدة انكم انتم اللى هتجهزونى مش هاخد برأى حد من بره خااااااااااااالص تسلمولى يا احلى بنات يارب ويخلينا يارب لبعض كوكيه اللى تشوفيه بس انا بقول ان ده يكون عن الخبرات والتجارب مع الاجهزة والحاجات دى وكمان الحاجات اللى نبتدى بيها فاهمة وهنا كل واحدة جابت ايه عندها هتقوله وهتقول ايه اللى مش عجبها وايه اللى ارتاحت معاها اما الموضوع التانى هيبقى بقى كل واحدة عندها حاجة فى شقتها عايزة تسأل عليها او ديكور الشقة واحنا نظبطه معاها الانتريه وايه اللى بيتجاب وكدة وترتيب النيش فاهمة عشان مش يبقى كبير او اللى تشوفيه يعنى اللى تحسى انه اسهل لما نيجى نسترجعه ونستفيد منه فهمانى وانا معاكى فى اى حاجة يا قمر يا كوكى باقى
خلاص يا قمر هثبته بس علشان يبقي ظاهر

موضوع مهم وضرورى اوى لكل البنات لازم تدخلوا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 3 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية