منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا


سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى

موضوع مهم وضرورى اوى لكل البنات لازم تدخلوا

صفحة 3 من اصل 6 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

emy ghanem
اميره فضيه
اميره  فضيه
رقم عضويتك : 9301
عدد المساهمات : 4048
الاوسمه :

مُساهمةemy ghanem

السلام عليكم

بجد بجد وحشتونى حبايبى

انا بقى عيزاكم تساعدونى وتساعدوا كل البنات فى موضوع بجد مهم اوى وهو ان فى بنات فترة خطوبتها بتوصل لسنتين او اكتر وممكن سنة وممكن اشهر وفى حاجات كل يوم بتطلع وانتم عارفين بقى النظام الام تفضل تخزن كل حاجة ادامها لبنتها لحد يوم جوازها بس طبعا انتى بتبقى محتارة لو جبتى حاجة دلوقتى يمكن قرب جوازك موضتها تروح وهكذا انا بقى عيزاكم تقولوا معايا ايه الحاجات اللى ممكن نعينها ونشتريها قبل الفرح يجى اكتر من سنة ومش تبطل وايه اللى مكن تبوظ من الركنة لحد الجواز وايه اللى ينفع يتخزن ويبقى احسن لو اتخزن بدرى يعنى مثلا طقم الشاى هو هو طقم الشاى بتاع السنة دى زى بتاع السنة الجاية ولا هيقدم وموضته هتروح طيب ملايات السرير بتهيقلى ملايات السرير مش بتقدم ولا موضتها بتروح طيب والبلاستيك كدة فهمتونى وطبعا من الحاجات اللى مش ينفع تتعان المكياج لان ليه صلاحية انا بديكم امثلة بس انا بجد الموضوع ده مهم عندى ولبنات غيرى وكمان ايه الحاجات اللى تبدأى بيها تجهزيها فى ناس بتبتدى بالمفروشات وناس بالنيش وناس بالبلاستيك كدة شوفوا معايا وتعالوا نرتب ايه الحاجات اللى ينفع تتعان بدرى وايه الحاجات الضرورية فى الاول عشان نخلص منها ماشى وتسلموا حبايب قلبى وطبعا اكتر ناس هتفيدنا اللى اتجوزوا وعندهم خبرة وياريت يفيدونا بالحاجات اللى كنا بنسمع عنها كويسة وطلعت وحشة وقدمت وباظت وتعبتها وطبعا يشمل كل حاجة سواء اجهزة معروفة وطلع فيها عيوب فناخد خبرة مش نجيبها وايه الحاجات الحلوة اللى تنفع تتجاب زى مثلا ايديال زانوسى الغسالة بيقولوا ان الايطالى هى اللى حلوة القديمة يعنى لكن اللى موجودة الوقت مش حلوة خاااااااااالص وهكذا ياريت تشتركوا معايا فى الموضوع ده يا احلى اميرات

صفحة 3 من اصل 6 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة

مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

موضوع مهم وضرورى اوى لكل البنات لازم تدخلوا :: تعاليق

avatar
mishmisha2
اميره برونزيه
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 8771
عدد المساهمات : 1714
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

مُساهمة في 26.12.10 23:12 من طرف mishmisha2

ااااه
تسلم ايدك يا دودو يا قمر علي المعلومه الجميله دي
وعلي راي المثل اسئل مجرب
ههههههههههه
avatar
داليا احمد
اميره رائعه
اميره رائعه
رقم عضويتك : 7
عدد المساهمات : 411
الاوسمه :
العمل/الترفيه : ليسانس حقوق

مُساهمة في 26.12.10 23:49 من طرف داليا احمد

@mishmisha2 كتب:ااااه
تسلم ايدك يا دودو يا قمر علي المعلومه الجميله دي
وعلي راي المثل اسئل مجرب
ههههههههههه
هههههههههههههههههههه تسلمى يا مشمشة وربنا يوفقكم قولكم يا رب
avatar
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
عدد المساهمات : 70962
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

مُساهمة في 27.12.10 14:16 من طرف كليوباترا

جامد يا بنات ايمى نعمل دمج للموضوع ده مع الموضوع بتاع تجهيز العروسه ايه رايك لان الاتنين واحد نحطهم مع بعض
emy ghanem
اميره فضيه
اميره  فضيه
رقم عضويتك : 9301
عدد المساهمات : 4048
الاوسمه :

مُساهمة في 27.12.10 14:36 من طرف emy ghanem

البنات اللى شاركونى موضوعى وردوا عليا انا بجد بستفيد منكم والله خالص ومتأكدة انكم انتم اللى هتجهزونى مش هاخد برأى حد من بره خااااااااااااالص تسلمولى يا احلى بنات يارب ويخلينا يارب لبعض كوكيه اللى تشوفيه بس انا بقول ان ده يكون عن الخبرات والتجارب مع الاجهزة والحاجات دى وكمان الحاجات اللى نبتدى بيها فاهمة وهنا كل واحدة جابت ايه عندها هتقوله وهتقول ايه اللى مش عجبها وايه اللى ارتاحت معاها اما الموضوع التانى هيبقى بقى كل واحدة عندها حاجة فى شقتها عايزة تسأل عليها او ديكور الشقة واحنا نظبطه معاها الانتريه وايه اللى بيتجاب وكدة وترتيب النيش فاهمة عشان مش يبقى كبير او اللى تشوفيه يعنى اللى تحسى انه اسهل لما نيجى نسترجعه ونستفيد منه فهمانى وانا معاكى فى اى حاجة يا قمر يا كوكى باقى
avatar
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
عدد المساهمات : 70962
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

مُساهمة في 27.12.10 16:10 من طرف كليوباترا

خلاص يا قمر هثبته بس علشان يبقي ظاهر

صفحة 3 من اصل 6 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة

للمشاركة انت بحاجه الى تسجيل الدخول او التسجيل

يجب ان تعرف نفسك بتسجيل الدخول او بالاشتراك معنا للمشاركة

التسجيل

انضم الينا لن يستغرق منك الا ثوانى معدودة!


أنشئ حساب جديد

تسجيل الدخول

ليس لديك عضويه ؟ بضع ثوانى فقط لتسجيل حساب


تسجيل الدخول

 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى