وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

تجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 9 ... 13, 14, 15
كاتب الموضوعرسالة
21122010
مُساهمةتجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي

لكل عروسه معانا محتاره ومحتاسه تدخل تقول ناقصها ايه واحنا نساعدها عدد حاجات مثلا نوع الاجهزه اخر الدهانات اي سؤال يخطر في بال العرايس تجمع عرايس واميرات وصفات كليوباترا المقبلات علي الجواز اى سؤال احنا مع بعض ومش شرط اكون انا الرد بس لا اي اميره تقدر
تساعدد معانا تدخل تفيد مستنيه اسئلتكم يا اميرات يارب يتمم لكم علي الف خير HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY روعه مع حبي روعه مع حبي روعه مع حبي

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

هديه هديه هديه
كاتب الموضوع : كليوباترا

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 21.12.10 15:17 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي :: تعاليق

بصي يا قمر انا بفضل تجيبي 12 مش ستات لان ساعات بيجي ضيوف كتير بتبقي عايزه تتطلعى نفس الشكل وفي كريستال ايطالي بس بيبقي غالي للاسف مش فاكره اسمه دلوقتى بس اهم حاجه بصي علي صفاء الزجاج بتاعها وهاتى لو 12 طقم كبير وممكن بقي طقمين من السته وبعد كده هاتى الفناجين والكبايات الشرب طقمين كمان وفى كاسات كنت جايباهه بيتحط فيها ممكن فروت سلاط او اى نوع تحبيه بتبقي عريضه هتلاقي اشكال كتير وطقم الفناجين طقمين بتاع القهوه
وحسب حجم النيش عندك كبير ولا صغير وهدورلك علي الاسم من عنيه يارب الاقيه وفي انواع كتير هدورلك
مكونات النيش
4 اطقم كاسات للنيش 1طقم الشاي +الجاتوة
2طقم خشاف شيك للنيش

2طقم القهوة 2طقم الشربات او طقم كبير و كاسات للايس كريم وتحف النيش زى
الشموع اللي بتكون علي اشكال زي ورود وحاجات كدة_-تحف الصيني اللي هي بتاعة السبوع_
كريستالات النيش_
ورد مجفف
ماركة لو مينيارك فرنسيه وطبعا الماركه rcr ايطالى كرستال رائعه حلوة
ميرسي ليكي ياقمر والله الحاجات اللي قولتيها معقوله وحلوه بس كنت اسمع عن طقم البوهيمي الكامل للنيس بيبقي عباره عن كاسات باحجام ومختلفةوطقم شربات تقريبا عامل الف ونص واصحابي قلولي لازم تجيبي طقم البوهيمي في النيش وانا محتارة اجيب منه كام طقم
مش عارفه بس بتهيالى واحد او اتنين حسب عدد القطع قولى ليه اد ايه يعنى لو 12 كاس شبه بعض وبعض كده سته سته انا مش فاهمه البوهيمى ايه اوى بصراحه ياريت لو توضحي ليه الاسم اكتر بس لو حد يعرف يقول بس هاتى طقمبن 12 وبعد كده هاتى كذا واحد 6 قطع حسب كمان حجم النيش عندك بردوا الزحمه مش حلوه الحاجات مش بتبان

تجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 15 من اصل 15انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 9 ... 13, 14, 15