وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

تجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 13, 14, 15  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
21122010
مُساهمةتجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي

لكل عروسه معانا محتاره ومحتاسه تدخل تقول ناقصها ايه واحنا نساعدها عدد حاجات مثلا نوع الاجهزه اخر الدهانات اي سؤال يخطر في بال العرايس تجمع عرايس واميرات وصفات كليوباترا المقبلات علي الجواز اى سؤال احنا مع بعض ومش شرط اكون انا الرد بس لا اي اميره تقدر
تساعدد معانا تدخل تفيد مستنيه اسئلتكم يا اميرات يارب يتمم لكم علي الف خير HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY روعه مع حبي روعه مع حبي روعه مع حبي

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

هديه هديه هديه
كاتب الموضوع : كليوباترا

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 21.12.10 15:17 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي :: تعاليق

شكرا ياقمر على النصايح بجد استفدت ومعليش لو طولت عليكى بالأسئلة اعذرينى اصلى متلخبطة بطريقة وحشة عروسة بقى هههههههههههههههههه
يا حبيبتى انتم منورنى بالعكس انا مستنيه الاسئله علشان كلنا نستفيد وربنا يتمم لكم على الف خير
يا جماعه ممكن تساعدوني انا عروسة جديده بس لسه الفرح كمان شهر واشتريت الاجهزة الكهربائيه بس كنت محتارة في الغسالة اجيب اتوماتيك ولا فوق اتومتيك اللي حلتها من فوق مين احسن ياريت تفيدوني انا جبت ويت بوينت بضمان العبد فوق اتوماتيك بس مش عارفة هي كويسة ولا لا عاوزة اغيرها لان مش كل الناس بتشكر فيها ياريت تفيدوني واسفة طولت عليكم
لا يا حبيبتى عن تجربه ناس كتير سمعتها فعلا اللي فوق احسن واوفر في المسحوق والكهربا وبتنف اكثر كلهم بيشكروا فيها ودورتها وقتها اقل مش طويله اوي زى الاتوماتيك فاهمه مامتى من سننين مش بتحب غيرها واخواتى انا مضظره للي من تحت علشان عندي حطاهه تحت الحوض بس لكن التانيه اسهل واحلي
انا كنت عايزة اسئل عن اساسيات النيس بالنسبة للكاسات والشربات وايه الانواع الكويسة في الكسات والمفروض اجيب كام نوع وكام طقم كاسات ياريت تجوبوني <br>

تجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 14 من اصل 15انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 13, 14, 15  الصفحة التالية