وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

تجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
21122010
مُساهمةتجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي

لكل عروسه معانا محتاره ومحتاسه تدخل تقول ناقصها ايه واحنا نساعدها عدد حاجات مثلا نوع الاجهزه اخر الدهانات اي سؤال يخطر في بال العرايس تجمع عرايس واميرات وصفات كليوباترا المقبلات علي الجواز اى سؤال احنا مع بعض ومش شرط اكون انا الرد بس لا اي اميره تقدر
تساعدد معانا تدخل تفيد مستنيه اسئلتكم يا اميرات يارب يتمم لكم علي الف خير HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY روعه مع حبي روعه مع حبي روعه مع حبي

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

هديه هديه هديه
كاتب الموضوع : كليوباترا

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 21.12.10 15:17 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي :: تعاليق

إزاى أجفف شعرى بعد الإستحمام باستخدام السشوار بحيث لا أضر بشعرى وهل باستخدم زيت ولا كريم أثناء استخدام السشوار لانى لو ماستخدمتش حاجة هيهيش
ومتشكرة يا قمر
بصي يا قمر وده كلام من كوافيره بتحطى سيرم زى زيرو فريز قبل السشوار وشعرك مبلول بيقلل الهيشان وكمان بيحافظ على الشعره من السخونه
ميرسى يا قمر على الموضوع الهايل دى كنت عايزه اسأل عن انواع المراتب وانى احسن اللى بتتعمل قطن عند المنجد ولا الجهزه
لا يا قمر الجاهزه افضل وتوفيرا للوقت وانا بحب القطن مع السوست ابعدي خالص عن السفنج ويانسن حلوه وقلبي في الصفحات اللي قبل كده في نفس الموضوع من تحت هتلاقي اراء مختلفه
المراتب اولا في 3 انواع تاكى ويانسن وهبيتات دول اسماء الشركات اما بقي الانواع في سوست وقطن اوسوست وسفنج او قطن من غير سزست زسفنج من غير سوست احسن جاجه السوست وقطن وبحوالي 1500 اكتر شويه او اقل وممكن تلاقوها في كارفور وتاكى طبعا وكمان عمر افندى كان فيه ديه يانسن سعرها اما هابيتات اغلي من يانسن
اسعار جميع انواع المراتب
فى شارع احمد سعيد فى 3 محلات واحد يانسن وواحد هابيتات وواحد تاكى وعنده فور بيد و ماستر بيد 75 شارع احمد سعيد العباسيه
اسعار ال 150 سم
يانسن امريكى ارتفاع 25سم 1200 جنيه
يانسن امريكى 27 سم 1050
انجلندر ارتفاع 22 سم وش قطن ووش صوف 1150
ارتفاع 23 سم وش قطن ووش صوف فى كذا سعر 923-989-1163 جنيه
هابيتات ارتفاع 24 سم وش قطن ووش صوف 1090
تاكى وش صيفى ووش شتوى قماش معالج ضد البكتريا والفطريات ارتفاع 22 سم 815 جنيه
تاكى27 سم صيفى شتوى 1420 جنيه
ماستر بيد قماش وقطن بلجيكى صيفى شتوى 25 سم 1470
جمعت حاجات ليكم وحاجات من عندى الاسعار ممكن تكون زادت طبعا عادى

يارب اكون فيدتك يارب ربنا يتمم ليكي علي خير
انا فرحي ف شهر 9 عقبالكم
وتقريبا ببدا اخلص ف الجهاز

لاكن لسة لبس الخروج بتاعي
وعايزة اشتري لبس خروج بقي شتوي وصيفي
ولسة القمصان النوم ومفارش السرير

عايزة اعرف بقي اية لون المفرش الي يكون مناسب لي اول يوم ف الفرح الابيض ام البيج الفاتح

وسؤال تاني انا ف فرحي هكون محجبة والفاستين عندنا بتكون مكشوفة فا اكيد هنلبس بادي تحتة ينفع لو لاقيت البدي بتاع الفستان مش مناسب اشتري بادي كارينا واطرزة عن اي حد هيبقي حلو

وسؤال تاني انا عايزة اعمل ف الوان الدهان غرفة النوم الحيطة الي وراء السرير باللون الاحمر الغامق
وبقيت الغرفة اعملها اي لون
وهل اللون الاحمر هيبقي حلو ولا وحش

وكمان لون المطبخ عايزة اعملة لون غير البني هينفع ف الخشب هيبقي حلو ولا وحش

تجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 12 من اصل 15انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  الصفحة التالية