وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

تجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8 ... 15  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
21122010
مُساهمةتجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي

لكل عروسه معانا محتاره ومحتاسه تدخل تقول ناقصها ايه واحنا نساعدها عدد حاجات مثلا نوع الاجهزه اخر الدهانات اي سؤال يخطر في بال العرايس تجمع عرايس واميرات وصفات كليوباترا المقبلات علي الجواز اى سؤال احنا مع بعض ومش شرط اكون انا الرد بس لا اي اميره تقدر
تساعدد معانا تدخل تفيد مستنيه اسئلتكم يا اميرات يارب يتمم لكم علي الف خير HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY روعه مع حبي روعه مع حبي روعه مع حبي

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

هديه هديه هديه
كاتب الموضوع : كليوباترا

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 21.12.10 15:17 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي :: تعاليق

نورتينا وشرفتينا اهلا بيكي
@RanaMohamed كتب:
merciiiiiiiiiiiiiii,,bgd to7faaaaaaaa
ana low 3ozt 7aga tany has2lko 3ala tooooooool SmileSmileSmile
من عنيه يا قمر اي خدمات يارب يتمم ليكي علي خير
مستنيه اسئلتكم يا بنات
انا اسمع عن الحلل السفلون احسن من التيفال ايه رأيكم والاستلس ولا الالمونيوم احسن طيب كوكيه المراتب القطن احسن ولا الفيبر الجاهزة وانهى بتعيش اكتر وكمان صحية واسماء الفيبر الكويس ايه واسعارهم وكمان الاماكن
من عنيه يا ايمى هدورلكم علي التفاصيل بس المراتب انا بحب يانسن جدا اللي هي قطن وسست مع بعض مش قطن بس سست كمان معاها علشان متهبطش عندى ما شاء الله بقالها 9 سنين زي الفل بجد سست وقطن خدوا بالكم وهى غاليه بس بتفرق كتير السعر كام بالظبط دلوقتى هدورلكم انا بحب التيفال بس النوع الجديد ده معرفوش لانى قديمه شويه هههههههههه بس هدور علشان انا بحب اعرف كل حاجه من عنيه هدور واجمع وارد علطوووووووووووول واللي يعرف يساعد يا اميرات ده موضوع جماعي يا ريت نساعد بعض
يعنى ايه مراتب يانسن وهوة الاسم اللى نطقته صح كده وتانى حاجه الدهان اللى سالت عليه الاخت فوق ده كويس ولا فى اجدد وياريت سعر المراتب وتقوليلى هيه افضل ولا السفنج ولو حابه اجيب يانسن اجيبها منين احسن حد لانى مش بحب المراتب السفنج عشان مش بتثبت الملايات وبتتعب الظهر والمراتب القطن عيبها انها لمابتهبط بيبقى شكلها وحش ومش مظبطه السرير

تجهيزات العروسه ادخلي سيبي سؤالك واحنا هنجهز معاكي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 15انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8 ... 15  الصفحة التالية