منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
21122010
لكل عروسه معانا محتاره ومحتاسه تدخل تقول ناقصها ايه واحنا نساعدها عدد حاجات مثلا نوع الاجهزه اخر الدهانات اي سؤال يخطر في بال العرايس تجمع عرايس واميرات وصفات كليوباترا المقبلات علي الجواز اى سؤال احنا مع بعض ومش شرط اكون انا الرد بس لا اي اميره تقدر
تساعدد معانا تدخل تفيد مستنيه اسئلتكم يا اميرات يارب يتمم لكم علي الف خير HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY روعه مع حبي روعه مع حبي روعه مع حبي

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

هديه هديه هديه

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 21.12.10 15:17 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

وااااااااااااااااااااو جامد جدا جدا بجد تسلم ايديكى علي فكره الللي بتتفتح من فوق روعه واسهل يا بنات انا عندي من تحت بس صغيره ومتعبه وانتى بتحطى الهدوم تسلم ايديكى بجد يا احلي ايمى يارب عقبال ما نتعب في فرحك
تسلميلى انتى يا كوكى يارب بيقولوا بقى ان ايديال زانوسى ال 18 برنامج احسن غسالة فى ايديال زانوسى وبيقولوا ان المقارنة والحيرة جامدة بين ايديال زانوسىووايت ويل وبوتجاز يونيفرسال جامد المسطح اما الثلاجات فأنا مش سمعت غير وايت ويل
ميرسى جدا على النصايح الجامده دى
بس انا كنت عاوزه اسال على الوان الحائط والدهان
على العلم ان الارضية عندى رصاصى
انا عاوزه اعرف رايكوا ايه يابنات في المراتب القطن ولا المراتب الجاهزه ولو انتوا بتفضلوا الجاهز عن تجربه اي الانواع احسن ياريت تفيدوني يابنات
انا عاوزه اعرف رايكوا ايه يابنات في المراتب القطن ولا المراتب الجاهزه ولو انتوا بتفضلوا الجاهز عن تجربه اي الانواع احسن ياريت تفيدوني يابنات
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي